اخبار داغ

قابل توجه خیرین و نیکوکاران شهر کریمه اهل بیت:

آفتاب سوزان میزبان اشک های کودک بی خانمان قمی

آفتاب سوزان میزبان اشک های کودک بی خانمان قمی
در حالی که بعد از انتشار خبر بی خانمانی این خانوده 3 نفره، یک خیر ناشناس هزینه عمل جراحی سرپرست این خانواده را تامین کرده بود و انتظار می رفت در روز های آینده مشکل این خانواده حل شود،اما این موضوع محقق نشد و هم اکنون این خانواده در زیر آفتاب سوزان قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از سایت قم فردا،در حالی که انتظار می رفت با انتشار خبر بی خانمانی یک خانواده 3 نفره قمی در شهر قم، مشکل این خانواده نیازمند بی سرپناه توسط سازمان های دولتی و حتی خیریه مردمی، حل شود نه تنها  این مهم صورت نگرفت بلکه تنها سرپناه این خانواده نیازمند هم با تصمیم نیروی انتظامی که در هر صورت بر اساس وظیفه هم بوده،  از دست آنها گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

این خانواده که در طی روزهای اخیر بالاجبار و از روی ناچاری و کاملا خودجوش در کیوسک نیروی انتظامی اسکان یافته بودند ، صبح امروز با حکم تخلیه تنها سرپناه خود روبرو شده و اکنون به صورت کامل بی سرپناه شده اند.

,

در این میان نباید از همکاری شهرداری قم هم به سادگی گذشت به طوری که شهرداری قم با در اختیار قرار دادن یک دستگاه کامیون هم اکنون آماده انتقال اساس این خانواده نیازمند به هر مقصدی در داخل شهر است ، البته اگر مقصدی برای این خانواده نیازمند وجود داشته باشد!

,

, ,

این در حالی است که بعد از انتشار خبر بی خانمانی این خانوده 3 نفره، یک خیر ناشناس هزینه عمل جراحی سرپرست این خانواده را تامین کرده بود و انتظار می رفت در روز های آینده مشکل این خانواده حل شود.

,

آقای فراهانی در گفتگو با خبرنگار ما می گوید:صبح امروز برای انجام مراحل پیش از عمل در بیمارستان نکویی بستری شده بودم که همسرم از تخلیه تنها سرپناه مان توسط نیروی انتظامی خبر داد.

,

, ,

وی در حالی که چشمانش پر از اشک بود، به صورت درد آوری ادامه داد: نمی دانم چه کار باید بکنم و شب را در کجا سپری کنم.

,

کودک 7 ساله این خانواده که دوست ندارد با ما روبرو شود در گوشه ای گریه می کند و یا شاید با حسرت به خیابان های اطراف میدان شیخ مفید می نگرد و شاید با همان حس کودکانه خود می گوید: خدایا فرق من با کودکان دیگر چیست؟

,

, ,

به هر حال انتظار می رود مردم خیر و نیکوکار قمی خود به مانند همیشه آستین بالا بزنند و به خاطر این کودک 7 ساله،  که شاید در این گرمای تابستان بیش از یک ماه حتی نتوانسته یک بار به حمام برود، آستین بالا بزنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه