اخبار داغ

جاسوسی به بهانه نمایندگی؛

ساندویچی سمی با طعم مک دونالد

ساندویچی سمی با طعم مک دونالد
شرکت مک دونالد برای تاسیس شعبه هایش در ایران فرم درخواست اعطای نمایندگی در وبسایت خود قرار داده که با ذوق زدگی عده ای همراه بوده است، آیا رواست شرکتی وابسته به دولت آمریکا سرمایه کشور مارا به تاراج ببرد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از ناب نیوز، حدود یک دهه است که مقام معظم رهبری ابتدای هر سال نامی برای آن سال انتخاب می کند ، و این نامگذاری تنها برای یک سال نیست، در واقع راهبردی یک ساله حتی چند ساله برای نظام است و مسئولین نظام اسلامی در هر پست و مقام باید رفتار سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و عقیدتی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنند،که البته بعضی انصاف مراعات می کنند و بر اساس آن پیش می روند.در این یک دهه، هرساله نامگذاری سال به نوعی با موضوع اقتصاد همراه بوده که این خبر از آینده مهم اقتصادی ایران ، رفتارهای نا جوانمردانه دشمن، اقتصاد بیمار و درمان سریع آن می دهد و تلنگری به مسئولان در جهت اصلاح الگوی مصرف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

بعد از نیمه توافق وین برخی شرکت های غربی خودشان را نفس نفس به بازار اقتصاد ایران رسانده و بعضی مسئولین ما با ذوق زدگی و شتاب زدگی برای آنها فرش قرمز پهن کردند. در این بین شرکت مک دونالد برای تاسیس شعبه هایش در ایران فرم درخواست اعطای نمایندگی در وبسایت خود قرار داده است، اقدامی که با ذوق زدگی بعضی جریانات سیاسی تندرو همراه بود و خواهان برقراری ارتباط با کشورهای غربی با هر قیمتی و هر شکلی شده اند.

,

سوال اینجاست ، این شرکت آمریکایی که حدود 60سال فعالیت دارد و دارای 36 هزار شعبه و درامدی بیش از 22 میلیارد دلار می باشد، چگونه به جایگاه کنونی رسیده است. این شرکت دارای بزرگترین زنجیره ی رستوران های فست فود در سراسر دنیا بوده، در 119 کشور جهان فعالیت و روزانه بالغ بر 68 میلیون مشتری دارد. دفتر مرکزی آن در ایالت ایلینیوس ایالت متحده واقع شده است. بر اساس آمار موسسه اینتر برند در سال 2011 مک دونالد با ارزش سهامی معادل 593/35 میلیون دلار و 6% رشد نسبت به سال 2010 به عنوان ششمین برند تجاری برتر در دنیا شناخته شد و از آنجا که کشورما جزو کشورهای اول در استفاده از فست فود شناخته شده است و این شرکت با تحقیقات گسترده خود متوجه این موضوع شده،حالا خواهان افزایش شعبه های خود در ایران و افزایش سرمایه چند هزار میلیون دلارش می باشد.

,

شرکتی که در زیر سایه دولت ایالت متحده آمریکا روزگار می گذراند و بعد از 60سال تبدیل به یکی از بزرگترین غول های اقتصادی در سطح کشورهای جهان شده امروز بار سفر برای عقد قرارداد در ایران را دارد ، شرکتی که امراض فراوانی را بر مردم دنیا از وابسته کردن آنها به فست فود هایش هدیه کرده است ، شرکتی که در اروپا معترضین زیادی در جهت انتشار ضررهایش دارد و 16 اکتبر هر سال را روز ضد مک دونالد نامیدند وهر سال جلوی یکی از رستورانهای آن تجمع می کنند.

,

مطالعات نشان می دهد بیشترین چاقی دربین مردم آمریکا و انگلیس به مصرف فست فودهای مک دونالد بر می گردد و سالانه 300هزارنفر براثر مصرف این فست فودها در آمریکا می میرند. حال آنکه میزان مرگ و میر براثر استعمال سیگار در سال دراین کشور400هزارنفر می باشد وجالب است بدانید این مک دونالد تنها یک ساندویچی نیست بلکه جاسوس خانه ای است در لباسی مدرن و آموزنده کار و مدیریت برای کشورهای اروپایی و آسیایی.جاسوس خانه ای برای آموزش افراد در جهت خرابکاری و ایجاد ناامنی های سیاسی،اجتماعی و اخلاقی که بااستفاده از جذب عناصر سست وغیر متعهدکه آنها را جذب و آموزش وبه موقع از آنها بهره برداری می کند.

,

شرکتی که حالا اینقدر قدرت مالی دارد که ورود به چنین عرصه هایی کرده است که برای خیلی رقبا سخت است.

,

شرکتی که امروز بعضی برای آن دچار ذوق زدگی عجیبی شده اند در زیر چتر کشورهایی که با تحریم ظالمانه خود ورود داروهای حیاتی بیماران را قطع کرده،تحریم شرکت های هواپیمایی ،مساله ی تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی. تحریم شرکت های نفتی و ازهمه بدتر محکوم کردن ایران به کشوری که حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر است.باتمام این اوصاف آیا رواست این شرکت که وابستگی شدید آن به دولت آمریکاست در کشور ما سرمایه گذاری اقتصادی و جاسوسی کند و سرمایه کشور ایران را به تاراج ببرد؟درحالی که ایران تولیدکننده بسیاری از محصولات لبنی،گوشتی و دسرهای بین المللی است.

,

در آخر از مسئولین دلسوز کشور در خواست داریم برای عقد قرار داد با کشورها در زمینه های اقتصادی سیاسی و... با دقت و کارشناسی ماهرانه اقدام کنند نه با عجله و شتاب.

,

م . س

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه