اخبار داغ

شاید وقتی دیگر؛

سهل‌انگاری تا کِی؟!+عکس

سهل‌انگاری تا کِی؟!+عکس
پس از دو حادثه برق‌گرفتگی در مکان‌های عمومی قم، همچنان می‌بینیم که در کوه خضر نبی (ع)، کنتورهای برق بدون هیچ حفاظ و امنیتی به حال خود رها شده‌اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کریمه، انگار همین دیروز بود که خانم فاطمه امینی، دختر 5 ساله‌ای که معصومانه بر اثر برق‌گرفتگی در یکی از بوستان‌های قم جان به جان آفرین تسلیم کرد...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کریمه،, پایگاه خبری تحلیلی کریمه،, پایگاه خبری تحلیلی کریمه،,

یک سال پس از مرگ این دختربچه بی‌گناه! بار دیگر پسربچه‌ای 12 ساله در یکی از فضاهای سبز قم، دچار برق‌گرفتگی شد و جان خود را از دست داد! حالا خانواده‌های این دو عزیز مانده‌اند و یک دنیا خاطره شیرین از دلبندانشان...

,

در همین راستا ولی‌الله بیاتی، در یکصد و سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: حادثه مرگ کودکی خردسال بر اثر برق‌گرفتگی در یکی از بوستان‌های قم بسیار دلخراش و شبیه حادثه‌یک سال پیش بود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر قم، افزود: همان زمان از شهرداری خواستیم نسبت به اصلاح سیستم‌های ایمنی در فضاهای مربوط به شهرداری از جمله فضای سبز اقدام کند و امروز هم از شهردار جدید می‌خواهیم با توجه به فرارسیدن فصل تابستان که استفاده بیشتر مردم از پارک‌ها را به دنبال دارد این مسئله را در اولویت قرار دهد.

,

وی ادامه داد: جای تأسف و تأثر است که این‌گونه حوادث در قم تکرار می‌شود؛ باید اقدامی صورت بگیرد که این‌گونه موارد به وقوع نپیوندد.

,

اما متأسفانه با وجود رخ دادن این دو حادثه ناگوار و دلخراش، باز هم می‌بینیم که مسئولان خیلی راحت از کنار خرابی‌ها و نابسامانی‌ها در شهر عبور می‌کنند! به عنوان مثال؛ در همین کوه خضر نبی (ع) که روزانه افراد زیادی برای زیارت به این مکان مقدس قدم می‌گذارند؛ کنتورهای برق بدون هیچ حفاظ و امنیتی به حال خود رها شده‌اند! که این خود خطر برق‌گرفتگی و یا آتش‌سوزی را به دنبال دارد.

,

, ,

علاوه بر این، در این مکان مقدس، آب شرب و آشامیدنی برای استفاده‌ی زائران وجود ندارد، متأسفانه حتی گاهی اوقات، می‌بینیم که این مکان از نظافت کافی هم برخوردار نیست!

,

این در حالی است که استان قم در طول هفته پذیرای زائرانی از داخل و خارج کشور است که پس از زیارت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) و نماز در مسجد مقدس جمکران، به این مکان معنوی و مقدس روی می‌آورند.

,

بنابراین لازم و ضروری است شهردار جدید قم که با احتساب 16 رأی از 21 رأی شورا به عنوان شهردار قم انتخاب شد، در کنار دیدارها و... به سامان بخشیدن مکان‌های عمومی نیز بپردازد؛ تا نکند خدایی نکرده، وقوع حادثه‌ی ناگوار دیگری موجب سلب اعتماد مردم نسبت به ایشان گردد...

,

به‌راستی، این بی‌توجهی و بی‌مبالاتی برخی از مسئولان تا کی و کجا ادامه دارد...

, به‌راستی، این بی‌توجهی و بی‌مبالاتی برخی از مسئولان تا کی و کجا ادامه دارد...]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه