اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله؛

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شناخت لحظه ها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شناخت لحظه ها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله با یاداوری وظایف این شورا، رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را شناخت لحظه ها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تشکیل این شورا، ضمن تبریک این ایام به همه ی سنگرنشیان عرصه ی دینی در گفتگویی گفت: ابتدا باید عرض شود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد مستقل است که مستقیما زیر نظر مقام عظمای ولایت فعالیت می کنند ، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی و متولی در عرصه ی نظارت و ساماندهی تشکل های دینی و هیئات مذهبی، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان ها، همایش ها، کارگاه ها و کلاس های آموزشی و دینی، تربیت معلم قرآن، نشست های بصیرتی و معرفتی، برگزاری و نظارت بر مراسمات مذهبی و... با هدف تعمق بخشی به فرهنگ و معارف اسلامی و اعتلای اسلام ناب در اقشار مختلف جامعه فعالیت می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,
 
,
وی افزود: اما رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ایجاد همبستگی تشکل‌ها و نهادها و سازمانهای فرهنگی  در برگزاری مراسم و آیین‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی و نیز فراهم نمودن  زمینه حضور منسجم تر و مستمر آحاد جامعه در پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی  و ارزشهای الهی  آن و همچنین  اعلان مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاستهای استکبار جهانی می باشد و تا کنون نقش بسیار حساس و برجسته ای را ایفاء نموده است .
,
 
,
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله اظهار داشت: در اهمیت جایگاه ممتاز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همین بس که مقام عظمای ولایت در این خصوص فرمودند : " اگر ما این شورای هماهنگی را نداشتیم، بی‌شک ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی را در ایجاد و راه‌اندازی و اداره مراسم مختلف شاهد بودیم. " و لذا می بینیم که چگونه این شورا بعنوان یک نهادی انقلابی در صحنه های مختلف دفاع از ارزشهای نظام اسلامی، در مقابل ایادی استکباری داخلی و خارجی و فتنه گران، چگونه نقش ایفاء می کند.
,
 
,
دیلمی تصریح کرد: اگر نگاهی گذرا بر اساسنامه این نهاد مقدس بیندازیم در می یابیم که برگزاری بیش از 13 مناسبت ملی و انقلابی، سرلوحه فعالیت های این شوراست  و در کنار پاسداشت اینگونه مناسبت های تعریف شده ، برخی مناسبت ها نیز وجود دارد که بصورت غیرقابل پیش بینی برگزار و انجام می شود .
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله تاکید کرد: وظیفه شورای هماهنگی ، شناخت لحظه ها در دفاع ار کیان انقلاب اسلامی است این شورا با درک صحیح ، صریح و سریع هجمه هایی که پایه های انقلاب را هدف و مورد تهدید قرار داده ، با واکنش دقیق به موقع خود بسیاری از توطئه ها را به پشتوانه ی عنایات الهی و حضور مقتدرانه ی مردم غیور انقلاب اسلامی در نطفه خاموش ساخته است و اساس شکل گیری آن را همواره پیگیری و رصد می کند.
,
 
,
دیلمی گفت: مثال بارز و مهم خلق حماسه ماندگار 9دی و حضور گسترده و با بصیرت مردم انقلابی در خاموش ساختن فتنه خطرناک صهیونیستی آمریکایی سال 88 ، نقش این شورا را در این مهم به خوبی نشان می دهد و در این خصوص مقام عظمای ولایت فرمودند : "راهپیمایی 9 دی، نیاز لحظه ها بود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به درستی اقدام کرد و مردم نیز بخوبی این نیاز را تشخیص دادند و 9 دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد".
,
 
,
 
,
وی در ادامه اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همانند سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای انقلابی دیگر، با نگاه جهادی و مدیریتی خود به پشتوانه نعمت بزرگ ولایت فقیه،  با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی،  همواره آماده است تا در مواقع حساس با تمام تجربه و توان خود برای دفاع از این آرمان‌ها و ارزشها، خواست و اراده ملت شهیدپرور  و سرافراز ایران اسلامی را در هر برهه از زمان به تصویر کشد.
,
 
,
رئیس این اداره در پایان ضمن تاکید بر اهمیت شناخت واقعیت ها، افزود: آنچه مسلم است درک واقعیت ها و عمق تاثیر گذاری امور فرهنگی و دینی  به لحاظ موضوع، چون از جنس  امور عمرانی و اقتصادی نیست به واقع با چشم بصر به صورت کامل و جامع، قابل رویت نیست و به همین لحاظ در بسیاری از موارد، خواسته یا ناخواسته به درستی دیده و حمایت نمی شود اما دشمنان نظام امروز هم آن را به خوبی شناخته اند و هم با تمام توان در این عرصه کار می کنند و با تمام قدرت و با شیوه های گوناگون به دنبال تغییر هویت دینی و اسلامی و ترویج فرهنگ غرب به خصوص در بطن خانواده ها می باشند لذا می طلبد که همواره با درک واقعیت ها در جهت اعتلای فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم و رخنه ی فرهنگی و دینی، همسو با منویات مقام عظمای ولایت، همگی سرباز باشیم . 
,
 
,
انتهای پیام/ج
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه