اخبار داغ

نماینده مردم شهریار در مجلس؛

ضرورت ایجاد استانی با نام تهران غربی/ شهرستان‌های غرب تهران به استانی مستقل تبدیل شوند

ضرورت ایجاد استانی با نام تهران غربی/ شهرستان‌های غرب تهران به استانی مستقل تبدیل شوند
حسین گروسی از تلاش جمعی از نمایندگان شهرستان‌های غرب استان تهران برای تبدیل این شهرستانها به استان تهران غربی و موافقت دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری راه مبین، حسین گروسی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمامی نمایندگان شهرستان های غرب استان تهران در تلاشند تا با تصویب استان تهران غربی، این شهرستان های پر جمعیت غرب استان تهران را با امکانات بیشتری از سوی دولت روبرو کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین,

 

,

گروسی گفت: بر طبق تازه ترین آمار جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر در شهرهای اطراف تهران ساکن هستند که این آمار بیانگر اهمیت نگاه به این طیف از جامعه است و این عدد از جمعیت بعضی از استانهای بیشتر است و باید توجه بیشتری به مردم این مناطق شود.

,

نماینده مردم شهریار افزود: استقرار ادارات کل غرب استان تهران در شهریار نیز می‌تواند زمینه ساز نظارت هرچه بیشتر بر ادارات تابعه در شهرستان های غرب استان تهران باشد، از این رو انتظار می‌رود با این فرآیند رضایتمندی مردم از خدمت رسانی در این ادارات افزایش یابد.

,

حسین گروسی خاطر نشان کرد: اقدام به تصویب تهران غربی می‌تواند مدیریت بهتری را در این شهرستانها ایجاد کرده و وزارت کشور در جهت حل مشکل در طرح تقسیمات کشوری در حال پیگیری و اقدام عملی است.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه