اخبار داغ

رسایی: لاریجانی به دولت گرایش دارد

رسایی: لاریجانی به دولت گرایش دارد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برجام مانند تمام توافقنامه های قبلی و کم اهمیت تر باید برای تصویب به صورت لایحه قانونی به مجلس تحویل داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید رسایی نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامیگفت: دولت خودش بهتر از مجلس می داند که توافقنامه برجام مانند تمام توافقنامه های قبلی و کم اهمیت تر باید برای تصویب به صورت لایحه قانونی به مجلس تحویل شود؛ این چیز پنهانی نیست بلکه صراحت اصول 77 و 125 قانون اساسی به آن اشاره دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اکراه دولت از ارائه این توافقنامه به مجلس را تبعات اطلاع رسانی درباره ابعاد آن برای مردم خواند و افزود: متاسفانه رییس محترم مجلس در این موضوع بیشتر گرایش به سمت دولت دارد و حاضر نیست این اقدام قانونی را از رئیس جمهور مطالبه کند و حتی حاضر نیست پاسخ ادعاهای غیر قانونی و توهین آمیز را بدهد.

,

رسایی در ادامه گفت: دولت محترم چون می داند بسیاری از بندهای این توافقنامه برخلاف اصول قانون اساسی است و خطوط قرمز صریح رهبری و حقوق ملت در آن رعایت نشده، ترجیح می دهد توافقنامه برجام پشت درهای بسته و به شکل محرمانه بررسی شود تا پشت تریبون های باز مجلس تمام ابعاد نیمه پنهان و پنهان آن با چکش کاری نمایندگان آشکار شود.

,

وی تصریح کرد: علاوه بر این رسیدگی در مجلس نیاز به تصویب شورای نگهبان هم دارد این نکته مضاعفی برای بی رغبتی دولت در رسیدگی برجام در صحن علنی مجلس دارد.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اگر نتوانند از حق قانونی خود استفاده کنند در حقیقت پذیرفته اند که مجلس در رأس امور نیست.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه