اخبار داغ

مسئول راهیان نور کرمانشاه:

مناطق عملیاتی کرمانشاه پذیرای زائران کشوری است/ برگزاری نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان

مناطق عملیاتی کرمانشاه پذیرای زائران کشوری است/ برگزاری نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، پذیرای مهمانانی از اقصی نقاط کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، سرهنگ علی یوسفی راد، مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور استان کرمانشاه در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز اعزام‌ها به جبهه‌های غرب از سالروز عملیات بازی دراز با حضور کاروان‌های فرهنگی، نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها اظهار داشت: این اعزام ها در ماه مبارک رمضان متوقف شد اما به طور مجدد از سر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اعلام اینکه تفاهم نامه ای با دیگر استانهای کشور به منظور اعزام به مناطق عملیاتی غرب انعقاد شده بیان کرد: در حال حاضر زائرانی از استانهای خوزستان و مرکزی در کرمانشاه اسکان دارند و مشغول بازدید از جبهه ها هستند.
,
 
,
سرهنگ یوسفی راد از حضور مهمانانی از استانهای سیستان و بلوچستان، سمنان، قم، لرستان، همدان وزنجان در اینده ای نزدیک خبر داد و گفت: همچنین پس از ماه مبارک رمضان نیز از مناطق بوشهر، گلستان، تهران، مازندران، خراسان های شمالی و رضوی زائرانی به مناطق عملیاتی غرب استان اعزام شدند.
,
 
,
وی افزود: در سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد نیز به منظور خدمت رسانی به زائران این یادمان از اقصی نقاط کشور، تعدادی از خادمان به این منطقه اعزام شدند و نسبت به غبارروبی و عطر افشانی و برپایی ایستگاه های صلواتی اقدام کردند.
,
 
,
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برپایی نمایش رزمی-فرهنگی با افلاکیان در کرمانشاه پس از طی مراحل اداری و انجام هماهنگی های لازم خبر داد.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه