اخبار داغ

امام جمعه بخش فردوس رفسنجان خبر داد:

مصلی امام خامنه ای(معظم له) تا شش ماه آینده به بهره برداری میرسد/تصاویر

مصلی امام خامنه ای(معظم له) تا شش ماه آینده به بهره برداری میرسد/تصاویر
امام جمعه بخش فردوس رفسنجان از بهره برداری مصلی امام خامنه ای(معظم له) این بخش تا شش ماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “خانه خشتی” از فردوس، حجت الاسلام رضا پور اظهار داشت: عملیات ساخت مصلی امام خامنه ای(معظم له) بخش فردوس از سال ۹۲ آغاز گردید و تا بحال بیش از چهارده میلیارد ریال هزینه داشته است  که  هشتصد میلیون ریال از کمک های مردمی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , خانه خشتی,

مصلی فردوس رفسنجان

, مصلی فردوس رفسنجان, مصلی فردوس رفسنجان,

وی با اعلام خبر بهره برداری از این مصلی تا شش ماه آینده تصریح کرد: ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع از ۹ هزار و ۸۰۰ متراژ مصلی را شبستان آن تشکیل می دهد و کتابخانه و آمفی تئاتر هم بخشی از مصلا میباشد .

,

حجت الاسلام رضاپور به تاریخچه ی نماز جمعه در بخش صفائیه رفسنجان اشاره کرد و بیان داشت: نماز جمعه شهر صفاییه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و با حضور پر شور مردم هر هفته برگزار میشود.

,

مصلی فردوس رف

, مصلی فردوس رف, مصلی فردوس رف,

وی یاداور شد: بر خلاف گذشته که تنها یک روحانی مستقر در بخش وجود داشت هم اکنون  ۵ روحانی مستقر که  ۲ نفر در شهر و ۳ نفر در روستا ها  به صورت دائم حضور دارند و همچنین این بخش دارای ۱۰ خانه عالم می باشد و سابقه فعالیت ۱۰ سال دارالقرآن با حضور قاریان و حافظان را دارد.

,

مصلی فردوس

, مصلی فردوس, مصلی فردوس,

حجت الاسلام رضاپور همچنین از مسئولین شهرستان گله منده بود که چرا  بعد از گذشت ۱۰سال از تشکیل بخش فردوس اداره مستقری  مانند اداره تامین اجتماعی و اداره پست  در شهر صفاییه وجود ندارد و خاطرنشان کرد: در رسانه ها کمتر اسمی از بخش فردوس برده میشود در حالی که منطقه نوق به دو بخش تبدیل شده  بخش فردوس از روستای رکن اباد تا کمال آباد و بخش نوق از بهرمان تا جوادیه فلاح میباشد ولی مسئولین تنها به بخش نوق توجه میکنند و توجه کمتری به بخش فردوس دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه