اخبار داغ

قدیمی ترین کتابخانه شهر بندرعباس به شهرداری واگذار شد/ کتابخانه شهدا تغییر کاربری می یابد

قدیمی ترین کتابخانه شهر بندرعباس به شهرداری واگذار شد/ کتابخانه شهدا تغییر کاربری می یابد
کتابخانه شهدا قدیمی ترین کتابخانه شهر بندرعباس به به علت ساخت خیابان های ساحلی در اطراف این کتابخانه به شهرداری بندرعباس واگذار شد که به فرهنگسرای رسانه تغییر کاربری می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  هرمز، کتابخانه شهدا قدیمی ترین کتابخانه شهر بندرعباس است که مدت ها در کش و قوس تعمیر قرار دارد در حال حاضر به دلیل احداث ساحلی در وسط خیابان قرار گرفته است و بارها تا مرز تخریب قرار گرفت که با ممانعت مسئولین از این مسئله جلوگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز،,

 

,

در چند ماهه اخیر شاهد تعمیرات جزئی این کتابخانه بودیم که امید جوانان بندرعباسی را برای بازگشت به این فضای فرهنگی زنده می کرد اما شواهد از موضوع دیگری حکایت دارد که این بار برای همیشه ساحل هرمزگان را از کتاب و کتابخانی جدا می کند.

,

 

,

کتابخانه شهدا بندرعباس به شهرداری واگذار شد

,

 

,

محسن زینلی تختی، مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: به علت ساخت خیابان های ساحلی در اطراف این کتابخانه دیگر فضای آن برای مطالعه مناسب نیست لذا کتابخانه شهدا طی تفاهم نامه ای به شهرداری بندرعباس واگذار شده است.

, هرمز ,

 

,

وی تصریح کرد:همچنین مقرر شده که شهرداری در پارک شهید دباغیان کتابخانه ای را احداث کند و کتابخانه شهدا به فرهنگسرای رسانه تغییر کاربری می یابد.

,

 

,

زینلی بیان داشت:برای ترویج فضای کتابخوانی فضایی برای کتاب در این مکان در نظر گرفته شده اما به صورت تخصصی نیست.

,

 

,

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان با بیان اینکه سرنوشت کتابخانه شهر بر عهده شهرداری است، گفت:احداث کتابخانه جدید شهر بندرعباس فقط در مرحله جانمایی و مراحل اولیه است و تاکنون اقدامی برای احداث پروژه ساختمانی آن انجام نشده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه