اخبار داغ

پاسخ‌های راننده تاکسی و لبو فروش به مشاور رئیس جمهور

با تحلیل به روحانی رأی دادم که حرف صدمن یه غاز نشنوم/4سال زودتمام می شود!

با تحلیل به روحانی رأی دادم که حرف صدمن یه غاز نشنوم/4سال زودتمام می شود!
در جدیدترین اظهار نظر محمود سریع القلم از مشاورین رییس جمهور مبنی بر اینکه راننده تاکسی و یا یک لبو فروش در مسائل کشوری منجمله موضوع هسته ای چه اظهار نظر منطقی می توانند داشته باشند!!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از کمال مهر، در جدیدترین اظهار نظر محمود سریع القلم از مشاورین رییس جمهور مبنی بر اینکه راننده تاکسی و یا یک لبو فروش در مسائل کشوری منجمله موضوع هسته ای چه اظهار نظر منطقی می توانند داشته باشند!!!؟ از همین رو گروه سیاسی کمال مهر در جریان این موضوع دو گزارش متفاوت و خواندنی را از یک راننده تاکسی و یک لبو فروش تهیه کرده و بدونه دخل و تصرف ، متن آن را مکتوب نموده که در ذیل می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی دانا, کمال مهر,

2

, 2,

به نظر بنده رأی که ما مردم به آقای روحانی دادیم و ایشان رییس جمهور شدند بخاطرحرف صادقانه ایشان بود! همراهان آقای روحانی که ظاهراً همه تحصیل کرده و مجرب هستند به فکر عقاید خودشان باشند که ۴ سال زود تمام می شود!

,

ما به خاطر درست شدن معشیت و بهتر شدن اوضاع کشورمان به پای صندوق های رأی آمدیم و نسبت به بررسی اوضاع اینگونه رأی دادیم قرار باشد با صحبتها و تفکرات اینچنینی به ریس جمهور مشاوره بدهند که مطمئناً ما و امسال ما نباید به این آقایون رأی می دادیم!

,

 

,

 

,

001(kamalemehr.ir)_003

, 001(kamalemehr.ir)_003,

ببینید  منِ لبو فروش که با اراده و تحلیل خودم از وضعیت کشور به آقای روحانی رأی دادم که رییس جمهور بشود  نخواستم که حرفای صدمن یه غاز بشنوم!
پدر خدا بیامرز من  از رزمنده های جنگ بود، رفت برای مملکتش جنگید من هم که الان دارم اینجا لبو می فروشم تا امثال این آقا که بر مسند عقل و تفکر یک دستگاه دیپلماتی و حقوقی نشستند ! اینها صحبتهایی نکنند که به دور از شأن مردم ما باشد!؟

,
,

بیآیند و ببیند  همین لبو فروش ها و باقالی فروش ها بعضی از این ها منجمله خودم با تحصیلات عالی تن به این کار دادیم!

,

اگر ما نبودیم مطمئن باشید که الان شماهم در آنجایی که هستید نبودید!
من لبو فروش از شما بیشتر دکتر، مهندس ،دانشجو و دانش آموز می بینم هیچ کدامشان آنطور که ما را فرض کردید ، نگاه نمی کنند!
ما از مسائل کشورمان آگاه هستیم! در ضمن تازه شما باید از من لبو فروش تا آن راننده تاکسی که صد برابر من با افراد جامعه درگیر است و در بطن جامعه هستند مشاوره بگیرید! تا بتوانید به رییس جمهور مشاوره بدهید! و…

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه