اخبار داغ

روایت وزیربهداشت از تولد ۳قلوها در هلیکوپتر

روایت وزیربهداشت از تولد ۳قلوها در هلیکوپتر
صبح دیروز در ورزنه اصفهان، سه‌قلوهایی در حین انتقال مادرشان به بیمارستان با هلی‌کوپتر،‌در آسمان متولد شدند. وزیر بهداشت این اتفاق را در صفحه اینستاگرام خود روایت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سیدحسن هاشمی امداد هوایی را از دستاوردهای طرح تحول سلامت دانسته است و با انتشار عکس زیر، نوشته است؛

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

چشم هایی که به آسمان باز شد

, چشم هایی که به آسمان باز شد,

صبح دیروز، ساعت 9:30 از مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه برای مادر بارداری که سه قلو باردار بود، درخواست امداد شد. از پایگاه اورژانس115ورزنه آمبولانس مجهز به ICU اعزام شد اما همکاران خوب ما ارزیابی شان از وضعیت مادر، این بود که به اورژانس هوایی نیاز است.

,

از طریق مرکز فرماندهی عملیات (EOC) بالگرد به همراه تکنسین های فوریت های پزشکی به شهر ورزنه اعزام شدند و مادر باردار را به همراه دو نفر از ماماهای مرکز بهداشتی درمانی شهر ورزنه به سمت بیمارستان الزهرا س حرکت دادند.

,

اما بالگرد به زمین ننشسته، در همان آسمان شهر اصفهان، فرایند زایمان پیشرفت کرد و به کمک تکنسین های فوریتهای پزشکی و پرسنل مامایی، در کابین بالگرد، زایمان طبیعی انجام شد و نوزادان سه قلو شامل 2 پسر و یک دختر و همین طور مادر آنها سالم به زمین رسیدند.

,

خدا را شکر می کنیم. زایمان سه قلو در مجهزترین بیمارستان های دنیا هم به سختی و غالبا با سزارین انجام می شود. به دنیا آوردن این سه نوزاد به روش طبیعی و آن هم در آن شرایط، شاهکار همکاران خوب تکنسین فوریت های پزشکی است که به همه آنها خدا قوت می گویم.

,

امداد هوایی یکی از برکات طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید است که اگر چه در شرایط سختی پایه گذاری شد، اما خوشحالیم که نتایجی از جنس حیات و تولد و سلامت برای هموطنان به بار آورده است.

,

به چشم های نوزاد سمت راست نگاه کنید که برای اولین بار در آسمان رو به این جهان باز شد. حس قشنگی دارد!

,

خسته نباشید همه همکاران. نظام سلامت به وجود شما افتخار می کند.

,

انتهای پیام/بخ
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه