اخبار داغ

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

۶۰ درصد مجلس دهم در اختیار اصولگرایان/ معاهدات بین المللی باید به تصویب مجلس برسد

۶۰ درصد مجلس دهم در اختیار اصولگرایان/ معاهدات بین المللی باید به تصویب مجلس برسد
تعطیلات تابستانی مجلس هم برای رسیدگی بهتر نمایندگان به امورات منطقه ای است و ارتباطی با اینکه گفته می شود چرا نمایندگان در این موعد حساس مجلس را تعطیل کرده اند ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبر اصفهان گفت: بیش از ۶۰ درصد نمایندگان مجلس دهم از طیف اصولگرایان و نیروهای ارزشی خواهند بود.
حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهار کرد: سرنوشت انتخابات و کرسی های سبز خانه ملت در دستان همین مردم و با رای آنان است.
به گفته وی، نحوه عملکرد نمایندگان و داوطلبان نمایندگی مورد نظر مردم است و به نظر می رسد مردم عزیز هنوز هم به طیف اصولگرایی و ارزشی ها اعتماد بیشتری نسبت به دیگر گروه ها دارند.
این نماینده مجلس اضافه کرد: در مجلس دهم گروهی از نزدیکان دولت، اعتدالیون و اصلاح طلبان هم حضور خواهند داشت.
وی درباره تصویب توافق احتمالی در صحن مجلس و تعطیلات این روزهای نمایندگان هم توضیح داد: این تعطیلی یک روند عادی است.
نماینده مردم فلاورجان اظهار کرد: تعداد زیادی از منتخبان ملت به علت طولانی بودن مسافت تهران تا حوزه انتخابیه خودشان نمی توانند هر هفته در حوزه خود حضور یابند.
حجت الاسلام موسوی لارگانی ادامه داد: این تعطیلی هم برای رسیدگی بهتر نمایندگان به امورات منطقه ای است و ارتباطی با اینکه گفته می شود چرا نمایندگان در این موعد حساس مجلس را تعطیل کرده اند ندارد.
به تصریح وی، موضوع متن توافق هسته ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال بررسی است و نکته قابل ذکر درباره این متن این است که نه مجلس ایران و کنگره آمریکا و نه شورای عالی امنیت ملی نمی توانند دخل و تصرفی در متن توافق داشته باشند.
این نماینده اصولگرای مجلس نهم افزود: این سه نهاد و شورا تنها می توانند در تایید یا ردّ توافق مورد بررسی نظر دهند.
وی خاطر نشان کرد: در این متن در صورتی که خطوط قرمز نظام و رهبری مراعات نشده و در نظر گرفته نشده باشد نمایندگان مردم با حساسیت و دقت آن موارد را مد نظر خواهند داشت و رد خواهند کرد. انتهای پیام /

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبر اصفهان,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه