اخبار داغ

حضور خبرساز یک هنرپیشه در فدراسیون فوتبال

حضور خبرساز یک هنرپیشه در فدراسیون فوتبال
هنرپیشه کشورمان گفت: اسپانسرینگ تیم ملی به ما ربطی ندارد و من فقط روی حساب آشنایی با مسئولان فدراسیون می‌خواستم تا دوستم را برای اسپانسرینگ لباس تیم ملی معرفی کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناپژمان بازغی در گفت‌و گو بافارس در مورد حضور امروزش در فدراسیون فوتبال گفت: یکی از دوستان نمایندگی لوازم ورزشی دارد و چون این رفیق من از اهالی فوتبال کسی را نمی‌شناخت از من درخواست کرد برای او ارتباطی را از مسئولان فدراسیون بگیرم که به همین منظور امروز به فدراسیون فوتبال رفته و با عباس ترابیان دبیر کمیته بازریابی جلسه‌ای را برگزار کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها از دیدار او با علی کفاشیان خبر داده بودند گفت: خیر، به هیچ وجه با کفاشیان دیدار نداشتیم و همان طور که گفتم جلسه ما با ترابیان بود. ضمن اینکه اسپانسرینگ تیم ملی به ما ربطی ندارد و من فقط روی حساب آشنایی با مسئولان فدراسیون می‌خواستم تا دوستم را برای اسپانسرینگ لباس تیم ملی معرفی کنم.

,

بازغی تاکید کرد: ترابیان به ما گفت که بر روی این برند هم بررسی‌ها انجام می‌شود، ضمن اینکه چند برند از جمله آدیداس برای اسپانسری پیراهن تیم ملی اعلام آمادگی کردند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه