اخبار داغ

استاندار هرمزگان:

12 میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه سیریک واگذار می شود

12 میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه سیریک واگذار می شود
استاندار هرمزگان گفت: 2 طرح عمرانی ، تجاری با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومان در شهر بندر کوهستک شهرستان سیریک برای توسعه عمران و اشتغالزایی و رونق کسب و کار به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذینی ، جاسم جادری  استاندار هرمزگان در آئین راه اندازی گمرگ بندر کوهستک افزود: راه اندازی و احیا گمرگ بندر کوهستک بعد از 35 سال با کمک و مساعدت خیرین و مردم بندر کوهستک با اعتبار 2 میلیارد ریالی در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در اسکله شهر بندر کوهستک با هدف اشتغالزایی منطقه ، رونق و توسعه صادرات و مبادلات مرزی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس و بهبود معیشت زندگی مردم مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی,

 

,

وی ابراز داشت:  فاز اول بلوار ورودی شهر بندر کوهستک  مرکز بخش بمانی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان به طول 600 متر و عرض 35 متر  به بهره برداری رسید.

,

 

,

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اذعان داشت: عملیات احداث پارک ویژه بانوان با اعتبار یک میلیارد تومانی نیز در زمینی به مساحت 2 هکتار   برای استفاده جامعه زحمتکش بانوان گلنگ زنی شد که انشاالله این طرح تا دهه فجر در شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

,

 

,

استاندار هرمزگان در جلسه شورای اداری و دیدار مردم نیز افزود: با توجه به عنایت ویژه دولت تدبیر و امید به توسعه شرق استان بویژه شهرستان سیریک از محل اعتبارات ماده 180  مبلغ 12 و نیم میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح ها و پروژه های نیمه تمام و جدید شهرستان واگذار می شود.

,

 

,

جادری یادآور شد: با توجه به درخواست جامعه بانوان شهرستان سیریک برای فعالیت در عرصه های ورزشی و اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت مبلغ یک میلیارد تومان برای احداث اولین استخر سرپوشیده ویژه بانوان در سیریک اختصاص یافت.

,

 

,

وی با اشاره به اهمیت توجه به زیر ساخت های شهرها و روستاهای شهرستان برای رفع مشکلات و محرومیت آنها خاطرنشان کرد: براساس تناسب جمعیت و اولویت نیازمندی از محل درآمد های ارزش افزوده و اعتبارات سازمان ها و وزارت خانه ها اعتبارات بسیار بخوبی برای اجرای طرح های سه شهرداری سیریک ، کوهستک و گروگ و 58 دهیاری شهرستان در یک ماه اخیر واگذار خواهد شد. 

,

 

,

جادری تصریح نمود: بعد از گذشت 7 سال از تبدیل سیریک به شهرستان ما هیچ بهانه ای از مدیری به بعلت کوتاهی و سهل انگاری در استقرار ادارات و نهادها در شهرستان قابل قبول نیست و تاکید کرد باید ظرف یک ماه آینده اداراتی که در شهرستان وجود ندارند باید استقرار داشته باشند.

,

 

,

استاندار هرمزگان اضافه کرد: همزمان با شهرستان سیریک در 13 مرکز شهرستان استان عملیات اجرایی احداث پارک ویژه بانوان آغاز شده و با جدیت و تلاش مضاعف انشاالله تا دهه مبارک فجر  همزمان بعنوان هدیه ای کوچک و ناقابل تقدیم مردم و بانوان بزرگوار و زخمتکش خواهد شد.  

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه