اخبار داغ

نماینده امارات له شد و برگشت؛

فدراسیون فوتبال به جای واکنش مناسب فقط می خندد!

فدراسیون فوتبال به جای واکنش مناسب فقط می خندد!
نام این تیم عربی که تحریف نام "خلیج همیشه فارس" بود در شرایطی در لیست قرعه کشی این رقابتها قرار گرفت که بر خلاف رسانه های ایرانی متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ایران هیچ واکنش مناسبی نسبت به این قضیه نشان ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میدان نیوز، تکلیف مرحله گروهی رقابت های ششمین دوره فوتسال جام باشگاه های آسیا مشخص شد و 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات رقبای خودشان را شناختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

نکته مهم برگزاری این رقابتها تا به امروز این است که بسیاری از تیم های حاضر در این مسابقات برای تفریح و خوشگذرانی به اصفهان آمده بودند و کیفیت فنی آنها آنقدر ضعیف بود که حتی یک تیم معمولی از بین فوتسالیست های اصفهانی هم می‌توانست عملکرد بسیار بهتری نسبت به بعضی از نمایندگان عربی حاضر در این مسابقات داشته باشد.

,

بدون شک بحث برانگیز ترین تیم حاضر در این مسابقات که با آبروریزی و ثبت نتایج ننگ آور از این رقابت ها خداحافظی کرد نماینده فوتسال امارات بود که از ابتدا به قصد دیگری پا به این تورنمنت گذاشت و اصلا به دنبال اهداف فوتبالی نبود.
نماینده ضعیف امارات در بازی اول 8 گل از تاسیسات دریایی ایران دریافت کرد و در بازی دوم هم 9 گل از نماینده فوتسال کویت خورد تا با 17 گل خورده اصفهان را به مقصد خانه ترک کند و این قضیه به خوبی نشان می دهد که اماراتی ها از فرستادن تیم فوتسال خودشان به ایران همان هدفی را دنبال می کردند که قبل از آغاز این مسابقات هم چالش بسیار زیادی را ایجاد کرد.

,
,

نام این تیم عربی که تحریف نام "خلیج همیشه فارس" بود در شرایطی در لیست قرعه کشی این رقابت ها قرار گرفت که بر خلاف رسانه های ایرانی متاسفانه مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ایران هیچ واکنش مناسبی نسبت به این قضیه نشان ندادند و حتی مرد باتجربه ای مثل سید رضا افتخاری به عنوان مسئول کمیته فوتسال ایران با یک مصاحبه آماتورگونه سعی داشت تا حضور نماینده  امارات با این نام را منطقی جلوه دهد.

,

داستان رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال هم که قابل بحث نیست و علی کفاشیان روز یکشنبه در پاسخ به سوال خبرنگار میدان که در مورد واکنش نامناسب فدراسیون فوتبال ایران به کارشکنی اماراتی ها پرسیده بود، مطابق معمول خنده ای بر روی اعصاب را تحویل خبرنگاران داد.

, داستان رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال هم که قابل بحث نیست, میدان, میدان,

در این بین باید یک دست مریزاد واقعی به رسانه های ایرانی گفت که با تمام وجود در مقابل شیطنت اماراتی ها ایستادند و با بایکوت کردن اخبار مربوط به نام این تیم کاری کردند تا نماینده مجعول امارات دست از پا درازتر و  در حالتی له شده به کشور خودش باز گردد.

,

هنوز یادمان نرفته که دو سال قبل، بعد از تغییر نام لیگ فوتبال باشگاه های امارات به یک نام مجعول، فدراسیون فوتبال ایران قانونی را تصویب کرد تا فوتبالیست های ایرانی حق حضور در لیگ این کشور کوچک حاشیه خلیج همیشه فارس را نداشته باشند ولی فدراسیون نشان داد که فقط قانون وضع می کند و در مرحله اجرا نمی توان انتظاری از کفاشیان و همکارانش داشت، درست مثل همان شرایطی که برای محمدرضا خلعتبری ایجاد شد و تلاشهای جمعی در نهایت خاری در چشم شیطنت کننده‌های اماراتی وارد کرد.

,

شاید توصیف این شرایط به صورت برعکس نشان از حال و روز نه چندان مطمئن فدراسیون فوتبال ایران داشته باشد و اگر قرار بود که تیم باشگاهی از ایران تحت نام "خلیج همیشه فارس" در یک دوره مسابقه در کشور امارات شرکت کند، مطمئنا آنها آنقدر در این مسیر چوب لای چرخ می‌گذاشتند تا در نهایت اجازه حضور این تیم صادر نشود و تجربه های قبلی در این زمینه به خوبی بیانگر این مسئله است.

,

البته این تنها سوتی فدراسیون فوتبال ایران در برگزاری این مسابقات نبود و حضور نمایندده فوتبال کویت با نام القادسیه که خودش بیانگر یکی از تلخ ترین جنگ های تاریخ ایران زمین است هم می توانست به محلی برای بحث قرار گیرد که شاید در آینده بیشتر به آن بپردازیم.

,

با این وجود حتی قهرمانی نماینده فوتسال ایران در این مسابقات هم نمی‌تواند سرپوشی بر ضعف فدراسیون فوتبال در میزبانی این مسابقات باشد که نیمی از تیم هایش برای بازی فوتسال به ایران آمدند و نیمی دیگر اهداف سیاسی خودشان را دنبال کردند که البته با تیزهوشی رسانه های ایرانی دست کوتاهشان به جایی بند نشد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه