اخبار داغ

وزیر کشور خبر داد:

بررسی طرح همیاران آب در شورای امنیت ملی

بررسی طرح همیاران آب در شورای امنیت ملی
وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان کرمان گفت: این طرح در جلسه آینده شورای امنیت ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از" آرمان کرمان "؛عبدالرضا رحمانی فضلی در فرودگاه کرمان در جمع خبرنگاران گفت: پیگیری مصوبات سفر قبلی یکی از اهداف این سفر خواهد بود و  استاندار کرمان گزارشی از پیشبرد امور را ارائه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, " آرمان کرمان ",

وی با بیان اینکه پیگیر طرح ساماندهی افاغنه در این خواهد بود ، اظهار داشت: در این زمینه اقدامات خوبی در استان کرمان صورت گرفته است و تاکنون دو بار شورای تامین استان با این موضوع برگزار شده و معاون امنیتی وزیر کشور هم در یکی از این جلسات حضور داشته است.

,

وزیر کشور ادامه داد: همچنین در راستای ساماندهی اتباع بیگانه اخذ شده که شورای امنیت ملی هم طرحی را تصویب کرده است که به زودی در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

,

رحمانی فضلی در ادامه با اعلام اینکه کشفیات مواد مخدر در چهار ماه نخست سال جاری ۱۸ درصدافزایش یافته است، ابراز داشت: در این راستا استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پیشتاز بوده اند و به همین علت امکانات در این استان‌ها افزایش یافته است تا بیشتر موفق باشند.

,

وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح همیاران آب در استان کرمان اعلام کرد: این طرح در جلسه آینده شورای امنیت ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه