اخبار داغ

بمباران بازی کودکان

اسباب بازیهایی که سریاز دشمن در تهاجم جنگ نرم هستند

اسباب بازیهایی که سریاز دشمن در تهاجم جنگ نرم هستند
این روزها جولان اسباب بازیهایی که تنها فرهنگ غرب را ترویج می دهند در هر فروشگاه و مغازه دیده می شود، اسباب بازیهایی که سریاز دشمن در تهاجم جنگ نرم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  بازتاب بروجرد دنیای کودکان دنیایی سرشار از پاکی و صداقت است، دنیایی که کودکان به خیال پردازی می پردازند و ذهن خود رابرای آینده و زندگی آماده می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,

دختران با بازی کردن عروسک های خود در واقع مادر شدن سالهای بعد را امتحان می کنند و پسران هم با بازی کردن با ماشین، هواپیما و وسایل دیگر خود رابرای شغل آینده شان مهیا می سازند. تاثیر اسباب بازی بر ذهن و فکر کودکان بسیار مهم است و باید در انتخاب اسباب بازی برای کودکان نهایت دقت را به کار برد. 

,

اما امروزه دشمن از طریق اسباب بازی و ترویج فرهنگ غرب تلاش هایی را انجام می دهد که در واقع همان جنگ نرم است. جنگ نرمی که این بار به اسباب بازی و کودکان معصوم ورود پیدا کرده و می کوشد تا کودکان را از همین سنین پایین با فرهنگ غرب و برهنگی آشنا نماید. 

,

ورود اسباب بازیهای غربی به کشور در حال افزایش است و ساخت اسباب بازیهای جدید گواه بر این است که هر روز این اسباب بازیها پیامی متفاوت داشته باشند.

,

دختربچه هایی که تا دیروز با عروسک های پلاستیکی ساده که خودشان با تکه پارچه های رنگی برای عروسکشان لباس درست می کردند ، امروز تنها باربی را می شناسند. 

,

باربی امروز عروسک مورد علاقه کودکان شده و این عروسک در مدلها و سایزهای مختلف در همه فروشگاه ها با قیمت بالایی به فروش می رسد. 

,

شاید کودکان هم چاره ای جز خرید ندارند چرا که متاسفانه فروشگاه های اسباب بازی فروشی کاملا در محاصره اسباب بازیهای غربی قرار گرفته است. 

,

این در حالی است که در کشور ما اسطوره ها و شخصیت های قهرمانی زیادی هستند که می توانند بهترین اسباب بازی برای کودکان ما باشد . 

,

وقتی کودکان کشورمان با این اسباب بازیهای بازی می کنند در واقع با قهرمانان کشورشان بیشتر آشنا می شوند و خود را همیشه در جای شخصیت قرارمی دهند که این می تواند بر ذهنیت و رفتار آنها تاثیر مثبتی داشته باشد.

, ,

چند وقت پیش در بروجرد انیمیشن فیلم سینمایی رستم و سهراب ساخته و نمایش داده شد که به شدت مورد استقبال و توجه همه سنین از کودکان تا بزرگسالان قرار گرفت. 

,

مدتی بعد از اکران این نمایش در سینماها ، عروسک های شخصیتهای این فیلم سینمایی ساخته شد که خوشبختانه این عروسک های قهرمانان داستان نیز با استقبال زیاد کودکان مواجه شد. 

,

حتی عکس این قهرمانان فیلم رستم و سهراب را بر روی تعدادی از لوازم و التحریر حک کرده بودند که به نظر می رسید اقدامی بسیار شایسته بوده است.

,

 استقبال بی نظیر این کودکان از این اسباب بازیها گویای این است که کودکان با این گونه شخصیت ها بهتر ارتباط برقرار می کنند و همیشه در بازی کردن روزانه خود را جای شخصیت قرار می دهند.

,

, ,

کم نیستند شخصیت ها، قهرمانان و اسطوره های کشور ما که می توان با آنها ذهن کودکان را به سمت و سوی فرهنگ خودی سوق داد. عروسک  شخصیت های سریال کلاه قرمزی و شکرستان که بیشتر کودکان این شخصیت را با علاقه تماشا می کنند می تواند به جای بن تن و باربی وارد دنیای اسباب بازی شود.

,

   انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه