اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر:

ترویج اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راهبرد اردوهای جهادی است

ترویج اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راهبرد اردوهای جهادی است
مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: اردوهای جهادی از برنامه‌های شاخص بسیج دانشجویی بوده و ترویج اقتصاد مقاومتی و تبلیغ سبک زندگی اسلامی به عنوان اصلی‌ترین راهبردها در دستور کار 28 گروه از دانشجویان جهادگر استان بوشهر در مناطق محروم و کم برخوردار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجوی، پنجمین نشست هماهنگی اردوهای جهادی استان بوشهر روز گذشته با حضور برخی مسئولین تیم‌های جهادی این استان در محل ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر برگزار شد.

رضا آبشیرینی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر ضمن تشکر از مسئولین برگزارکننده اردوهای جهادی دانشجویی اظهار داشت: یکی از کارهای مهم و اساسی برای آینده افزایش تعامل و همدلی در میان نهادها و گروه‌های مختلف است که این امر موجب پیشبرد بهتر کارها در مناطق محروم و کم برخوردار می‌شود.

آبشیرینی، با اشاره به تشکیل بسیج دانشجویی و طلاب در سال 67 توسط امام خمینی(ره) افزود: پس از صدور فرمان تاریخی امام راحل، دانشگاه‌ها به نسبت زمان و شرایط کشور نسبت به راه‌اندازی بسیج دانشجویی در درون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اقدام کردند.

وی یادآور شد: حوزه فعالیت های بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها خلاصه نشده و این نهاد مقدس وظایف متعددی را در جامعه دنبال می‌کند که اردوهای جهادی و محرومیت زدایی از سطح جامعه یکی از آنها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر اضافه کرد: هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، حضور دانشجویان بسیجی در دانشگاه‌ها و به تبع آن در جامعه بیشتر احساس می‌شود و امروز دورترین نقاط محروم کشور نیز از برکت حضور این دانشجویان بهره مند شده اند.

آبشیرینی اضافه کرد: اردوهای جهادی از برنامه های شاخص بسیج دانشجویی بوده و ترویج اقتصاد مقاومتی و تبلیغ سبک زندگی اسلامی به عنوان اصلی ترین راهبردها در دستور کار 28 گروه از دانشجویان جهادگر استان بوشهر در مناطق محروم و کم برخوردار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر آموزش های اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی بیان کرد: فعالیت های آموزشی و دانش بنیان اردوهای جهادی محدود به یک بازه زمانی خاص نبوده و در طول سال و ایام تحصیل نیز طی دوره های 2 روزه و 3 روزه ادامه خواهد یافت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان بوشهر در پایان با تشکر از مدیرانی که در برگزاری این اردوها مشارکت داشته اند، خاطرنشان کرد: در حالی که امسال با تابستانی بسیار گرم روبرو بودیم ولی حضور دانشجویان در اردوهای جهادی نسبت به گذشته رشد داشته و شاهد فعالیت گروه های متعدد جهادی در استان بوده ایم.

 انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه