اخبار داغ

روز خبرنگار در چنبره انحصارگرایی رسانه چی های غیرمنتخب!

روز خبرنگار در چنبره انحصارگرایی رسانه چی های غیرمنتخب!
اصلا ربطی به این دولت و آن دولت ندارد فقط یک مساله صنفی است که نه در گذشته و نه در حال چاره ای برای آن اندیشیده نشده است ، نتیجه آن نیز جز انحصارگرایی و تنگ نظری در فضای رسانه ای استان خوزستان چیز دیگری نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از رهیاب نیوز ، هرسال در این ایام عده ای که نه منتخب اهالی رسانه هستند و نه جایگاه حقوقی مشخصی دارند با دعوت اداره مربوطه جمع می شوند و برای روز خبرنگار تصمیم گیری می کنند که چگونه برگزار شود و برنامه به سمت کدام رسانه ها غش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,


دایره این افراد همیشه تنگ است نه جای ارزشی ها اثرگذار است نه جای کمتر ارزشی های فعال،اصلا ربطی به وزن رسانه ای شما در استان هم ندارد که مثلا چه میزان مخاطب دارید و یا حوزه نفوذ رسانه ای شما در استان چقدر گسترده است معیار فقط داشتن ابروهای پرپشت سفید با عینک های ته استکانی همراه با در دست داشتن یک روزنامه بی مخاطب است!

منتخبین مراسم هم نیازی به بحث ندارد خبرگزاری جشنواره نویس همیشه در صف اول منتخبین است و منتخب پس از آن دیگر رسانه ای است که آهسته می رود و می آید، نه کسی نیشش می زند و نه کسی را نیش می زند همه از او راضی هستند به نحوی که بود و نبودش تفاوتی ندارد!

معیارهای برگزاری و انتخاب برگزیده ها  هم داستان جالبی دارد باور بفرمایید اصلا به نظامی که در آن زندگی می کنید کار ندارند به قول خودشان ارزش های خبری ملاک هستند نه این همه ارزشی که انقلاب اسلامی برای رسانه ها به ارمغان آورده است.

نحوه برگزاری برنامه هم اینگونه است که آقایان می آیند، یکی از اهمیت رسانه ها می گوید و دیگری با چند تیکه و مزاح شروع می کند و بعد کمی بار خبرنگاران می گذارد و پس از آن اهدای جوایز و خداحافظ !
راستی مگر خروجی برنامه هم مهم است در گذشته که نبوده است شاید اینجا هم اعضای دایره تنگ و تاریک تصمیم گیری مثل برخی سینماگران فقط به جنبه سرگرمی آن کار دارند و الباقی سپرده می شود به امان خدا...

پی نوشت:
امید داریم پس از این تلخ نوشته رویه دوستان تغییری نکند!

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه