اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بجنورد اعلام کرد ؛

جزئیات پرداخت وام های اقتصادمقاومتی به کارآفرینان بجنوردی

جزئیات پرداخت وام های اقتصادمقاومتی به کارآفرینان بجنوردی
مسئول بسیج سازندگی ناحیه بجنورداز اعطای تسهیلات ویژه وام های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در قالب 14واحد به متقاضیان واجد الشرایط خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:مهندس مجتبی قائنی مسئول بسیج سازندگی ناحیه بجنورد درگفتگو با پایگاه خبری تحلیلی بجنا از اعطای تسهیلات ویژه به کارآفرینان خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و اتکا بر تولید داخل کشور ، وام های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در قالب 14واحد به متقاضیان واجد الشرایط از طرف واحد بسیج سازندگی ناحیه بجنورد اعطا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا,
وی افزود: از مهم ترین این واحد ها تولید شیلات،پرورش قارچ،دام،پرورش شتر مرغ،مرغ بومی،داربستی کردن انگور،گیاهان دارویی،علوفه هیدرو پونیک،ورمی کمپوست،صنایع بسته بندی،صنایع ترشی جات،صنایع لبنیات،صنایع خشک کن می باشد و تنها در غالب ها ذکر شده وام پرداخت می شود تا در این زمینه ها کارگاه تولیدی راه اندازی کنند.
,
 
,
قائنی با اشاره به هموار بودن مسیر کارآفرینی گفت:تفاهم نامه ای بین سپاه ناحیه بسیج بجنورد  و جهاد کشاورزی منعقد شده است تا جهاد کشاورزی  جهت صدور مجوز طرح های اقتصاد مقاومتی با متقاضی طرح همکاری داشته باشد.
,
وی افزود:مسیر برای رفع مشکل بیکاری و کارآفرینی هموار است و جوانان میتوانند با راه اندازی شرکت های تعاونی در عرصه های صنایع تبدیلی و اقتصادمقاومتی بصورت هدفمند و با بازدهی مناسب فعالیت کنند.
,
 
,
قائنی با بیان اینکه داشتن مجوز الزامی می باشد گفت:این وام ها در قالب 16 و 18 درصد تا 15 ملیون 36 ماه و مبالغ بالاتر 48 ماه پرداخت خواهد شد.
,
 
,
وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس خیابان 17 شهریور جنوبی کوچه فارابی - بسیج سازندگی ناحیه بجنورد و یا با شماره تماس  05832642556- 09371120584 برای کسب اطلاع بیشتر تماس حاصل نمایند.
,
 
,
قائنی خاطر نشان کرد تمامی مراحل تشکیل پرونده در  واحد بسیج سازندگی بسیج بجنورد انجام می شود و بعد از آن پرونده برای پرداخت وام  به بانک مهر اقتصاد ارجاع خواهد شد.و بسیجیان،طرح های نیمه کاره،جوانان و خانواده های کمیته امداد و مهاجرت معکوس به روستا در اولویت می باشد.
,
 
,
اطلاعیه طرح های اقتصاد مقاومتی
,
 
,
طرح های اقتصاد مقاومتی در بجنورد
, طرح های اقتصاد مقاومتی در بجنورد,
 
,
انتهای پیام/ج
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه