اخبار داغ

فرماندار شهرستان آق قلا؛

وظیفه ستاد انتخابات برگزاری قانونمند و رعایت امانت داری آراء مردم است

وظیفه ستاد انتخابات برگزاری قانونمند و رعایت امانت داری آراء مردم است
فرماندار آق قلا : وظیفه ستاد انتخابات، برگزاری قانونمند و رعایت امانت داری و صیانت از آراء مردم در انتخابات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپی دژ، الیاس هیوه چی دراولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آق قلا که در محل دفتر فرماندار برگزار گردید گفت: وظیفه ستاد انتخابات، برگزاری قانونمند و رعایت امانت داری و صیانت از آراء مردم در انتخابات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , اسپی دژ,

فرماندارشهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت:سلامت انتخابات، با اشراف کارگزاران و مجریان آن بر قوانین و مقررات انتخابات قابل اجراست و کسانی که این مسئولیت را بر عهده دارند، می بایست علاوه بر تدین ،صداقت و بی طرفی، توانایی لازم برای مدیریت در انتخابات را نیز داشته باشند.

,

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه های ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، توانمند سازی نمایندگان فرماندار، معتمدین هیات اجرایی و کاربران و شعب اخذ رای، برای اجرای بهینه انتخابات می باشد که برنامه آموزشی برای این کار در دست تدوین است.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در ادامه به ضرورت شناسایی فرصت ها وتهدیدها در برگزاری انتخابات و همچنین آسیب شناسی انتخابات در دوره های قبل اشاره کرده و گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که فرصت ها تقویت شده و تهدیدها به فرصت تبدیل شوند.

,

وی تاکید کرد: برای ایجاد اعتماد عمومی نسبت به سلامت انتخابات، می بایست دغدغه های افکار عمومی در انتخابات قبل را بررسی کنیم و شائبه حمایت برخی از مسئولین برگزار کننده از کاندیداهای مشخص ر از این ببریم تا با ایجاد اعتماد عمومی، بتوانیم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.همچنین برای تمامی شعب اخذ رای می بایست شناسنامه مجزا تدوین شود تا اگر نیازی به اعمال تغییرات در این خصوص است، این کار به صورت کارشناسی و حرفه ای صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه