اخبار داغ

مسئول بنیاد شهید بستک خبر داد:

دو شهید غواص مهمان جناح می شوند

دو شهید غواص مهمان  جناح می شوند
مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک گفت : ۱۸ مرداد این شهدا از استان کرمان وارد هرمزگان شده و پس از یک شب در امامزاده سید مظفر میهمان بندرعباسی ها می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  جهانگیریه ، شیخ عبدالله انصاری مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بستک در گفت و گویی با خبرنگار جهانگیریه با اعلام تشکیل ستاد استقبال از شهدای غواص در بستک ، اظهار داشت : این شهدای خط‌شکن ۱۸ مرداد از استان کرمان وارد هرمزگان شده و پس یک شب در امامزاده سید مظفر میهمان بندرعباسی ها می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

ایشان افزود : پس از آن دو نفر از این شهدا در هشتبندی میناب ، دو نفر در جناح بستک ، دو نفر در جزیره لارک و یک نفر از شهدا در شهرک ولیعصر بندرعباس با حضور دریا دلان هرمزگانی به خاک سپرده می شوند.

,

وی با تاکید بر اینکه تقویت ارتقای روحیه شهادت‌طلبی، استکبارستیزی و تقویت مقاومت دستاوردهای مهمی در همین راستا است، بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در فضای همدلی و همزبانی باید این کار را با جدیت و دقت پیش برد.

,

۱۷۵ شهید غواص و خط شکن در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیده بودندکه با دستان بسته به دست نظامیان رژیم بعثی عراق زنده به گور شدند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه