اخبار داغ

گزارشی از مختصات گزینه پیشنهادی معاونت سیاسی امنیتی یک استان؛

دفاع تمام قد از سران فتنه در محافل رسمی و دولتی/ بازنشسته ای که مجری اصلی انتخابات اصلاح طلبان هم هست !

دفاع تمام قد از سران فتنه در محافل رسمی و دولتی/ بازنشسته ای که مجری اصلی انتخابات اصلاح طلبان هم هست !
مغرب پرس: همتی بازنشسته بارها در محافل رسمی و غیررسمی در ماه های اخیر به حمایت علنی از یکی از سران فتنه ۸۸ برخواسته است که در آخرین موارد از سخنگوی دولت درخواست حمایت از این مهره بی آبروی سیاسی را می نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از مغرب یکی از پرحاشیه ترین گزینه های اصلاح طلبان برای پست های مدیریتی استان کرمانشاه به عنوان گزینه اصلی تصدی حساس ترین معاونت استانداری مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 جعفر همتی از همان بدو روی کار آمدن دولت بنفش به عنوان گزینه استاندار به وزارت کشور معرفی شد که در نهایت با تدبیر کابینه دولت روحانی رضایی بابادی بازنشسته به عنوان استاندار نهمین کلانشهر کشور معرفی شد.

,

فشار انتقادها از عدم توانمندی رضایی بابادی در رتق و فتق امورات محوله از سوی اصلاح طلبان بالا گرفت و استاندار کرمانشاه در اقدامی حساب شده همتی را به عنوان مشاور عالی خود برگزید تا فشار انتقاد ها را فروبنشاند که در عمل موفق هم شد.

,

جعفر همتی به واسطه صراحت بیان و البته روحیه راستگویی خویش بارها اعلام کرده است که سیاست های دولت روحانی را چندان نمی پسندد و در حضور برخی از مسئولین خطاب به استاندار کرمانشاه از لفظ "روحانی شما" یاد کرده است.

,

 

,

سریع ترین تغییر موضع سیاسی مدیریت ارشد کرمانشاه

, سریع ترین تغییر موضع سیاسی مدیریت ارشد کرمانشاه, سریع, ترین, تغییر, موضع, سیاسی, مدیریت, ارشد, کرمانشاه,

عدم توفیق رضایی بابادی در تحقق شعارهای آرمان گرایانه دولت یازدهم و پس از تحقق تغییرات در معاونت سیاسی استانداری جمعی از فعالان سیاسی که خود را منسوب به جریان اصلاحات می دانند در نشستی با استاندار کرمانشاه، جعفر همتی مشاور رضایی بابادی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای معاونت سیاسی به استاندار ارائه کردند که رضایی با استناد به حمایت نمایندگان اصولگرا از همتی، دست رد به سینه اصلاح طلبان زد که نهایتا به درگیری لفظی بی سابقه میان استاندار و چند حزب سیاسی در قالب نامه نگاری های خارج از عرف انجامید .

,

با جدی شدن احتمال تغییر در مدیریت ارشد استان و رفتن رضایی بابادی از کرمانشاه وی تلاش های گسترده ای را برای جلب رضایت افراد مختلف در استان آغاز کرد و البته برای نزدیک شدن و دلجویی از برخی احزاب و البته خود جعفر همتی، رایزنی ها را برای سپردن کلید معاونت سیاسی به مشاور خویس آغاز کرد که در نوع خود یکی از سریع ترین تغییر مواضع سیاسی و نشانه ای برای عدم وجود یک چارچوب کاری مشخص در مدیریت کرمانشاه محسوب می شود.

,

 

,

دفاع تمام قد از یکی از سران فتنه در نشست های دولتی

, دفاع تمام قد از یکی از سران فتنه در نشست های دولتی, دفاع, تمام, قد, از, یکی, از, سران, فتنه, در, نشست, های, دولتی,

استاندار بازنشسته کرمانشاه که دلایل خداحافظی با دو معاون سابق خویش را دستور وزارت کشور مبنی بر عدم بکارگیری نیروهای بازنشسته عنوان می کرد اینبار جعفر همتی را به خواست چند حزب سیاسی در آستانه انتخابات به وزارت کشور برای تصدی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری پیشنهاد داده است غافل از اینکه این گزینه نیز سالها قبل بازنشست شده است...

,

همتی بازنشسته بارها در محافل رسمی و غیررسمی در ماه های اخیر به حمایت علنی از یکی از سران فتنه ۸۸ برخواسته است که در آخرین موارد از سخنگوی دولت درخواست حمایت از این مهره بی آبروی سیاسی را می نماید.

,

جعفر همتی در بهمن ماه سال گذشته نیز در محفل غیررسمی این راس فتنه ۸۸ شرکت و اقدام به سخنرانی نمود که در باب احراز صلاحیت وی برای تصدی پست حساس معاونت سیاسی امنیتی استانداری یکی از کلانشهر های کشور جای بسی تامل دارد.

,

 

,

(جهت تماشای سخنرانی همتی در حضور معاون رییس جمهور در حمایت از سران فتنه اینجا را کلیک کنید)

, جهت تماشای سخنرانی همتی در حضور معاون رییس جمهور در حمایت از سران فتنه, اینجا را کلیک کنید,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

آنگونه که پیداست استاندار کرمانشاه بقای خود در منصب استانداری را با پیشنهاد همتی برای احراز یکی از حساس ترین معاونت هایش گره زده و بازهم می خواهد با این ترفند دامنه اعتراض به عملکرد نه چندان قابل قبول خود را کم کند.

,

 

,

پایگاه خبری مغرب در روزهای آینده پرونده ای ویژه در این خصوص در معرض بازدید مخاطبان گرامی قرار خواهد داد.

, پایگاه خبری مغرب,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه