اخبار داغ

17 مرداد ما؛

کوهبنان میزبان دو شهید غواص خواهد بود

کوهبنان میزبان دو شهید غواص خواهد بود
شنبه آینده کوهبنانی ها میزبان دو کبوتر خونین بال از شهدای غواص تازه تفحص شده خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از   ۷۲عارف کوهبنان طبق خبر های رسیده و اعلام سردار ابوالحسنی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در هفته آینده شهرستان کوهبنان با قدوم پر برکت دو شهید از شهدای غواص تازه تفحص شده مزین و منور می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , ۷۲عارف کوهبنان, ۷۲عارف کوهبنان,

طبق این گزارش این شهدا روز شنبه ۱۷ مرداد ماه از ساعت ۱۸ روی دوش مردم کوهبنان تشییع می شوند و مردم مومن و شهید پرور این خطه تا ساعت ۲۴ میزبان سفره پاک آسمانی این پیام آوران همیشه جاوید خواهند بود .

,

سردار ابوالحسنی پیش از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران استان کرمان گفت: مراسم استقبال از این شهدا ۱۶ مردادماه جاری بوده و تشییع پیکر مطهر ایشان تا ۲۰ مردادماه در شهرستان‌های کرمان انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به ۱۱ شهید شناسایی در بین این شهدا افزود : این شهیدان نامدار در شهرستان‌های رفسنجان، بم، سیرجان، بافت، شهربابک، زرند و کرمان خاکسپاری می شوند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خاطر نشان کرد : دو مسیر برای استقبال از این شهدا در نظر گرفته‌ شده است که یک کاروان به شهربابک و سیرجان، بافت، بردسیر و کرمان می‌رود و کاروان دوم نیز مراسم استقبال و تشییع را در شهرستان‌های رفسنجان، زرند، راور و کوهبنان انجام می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه