اخبار داغ

زمانی برای حفاظت از حقوق بیت المال؛

سفر نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال به گیلان

سفر نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال به گیلان
حسین معصوم مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع‌طبیعی امروز پس از اردبیل ، جهت بررسی آخرین وضعیت ارضی و املاک ملی و دولتی وارد گیلان میشود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از واران نیوز، حسین معصوم مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال در اراضی و منابع‌طبیعی،امروز به همراه استاندار و برخی از مدیران استانی در تعدادی از شهرهای غرب استان گیلان از جمله شهرستان های آستارا ،فومن ،انزلی جهت بررسی آخرین وضعیت ارضی و املاک ملی و دولتی واقع در مناطق غریی استان گیلان مراجعه خواهند نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , واران نیوز,

مشاور تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی پس از انجام بازدید از اراضی استان اردبیل وارد استان گیلان خواهد شد و پس از انجام بازدیدهای میدانی از رقبات دولتی در شهرستان آستارا با همراهی استان دار و هیئت همراه به شهرستان فومن و پس از آن شهرستان بندرانزلی مراجعه خواهند نمود .
گفته می شود هدف از این سفر یک روزه مشاور وزیر راه وشهرسازی به دو استان شمالی کشور (اردبیل و گیلان) بازدید از آن دسته زمین های دولتی و ملی است که بیم تضییع حقوق بیت المال در خصوص آنها می رود .
تعیین تکلیف زمین های واگذار شده برای اجرای طرح های عمومی ،گردشگری و خدماتی ،که تا کنون به بهره برداری نرسیده اند و یا پس از اجرا طرح در حد انتظارات و برنامه های تعیین شده ظاهر نشده اند و همچنین زمین هایی که مورد تصرف و تعدی زمین خواران واقع گردیده، را می توان از اهداف احتمالی سفر یک روزه معصوم به گیلان برشمرد.

,
,
,

حضور یک مقام عالی رتبه شورای حفظ حقوق بیت المال کشور در استان گیلان می تواند فرصتی را برای ایجاد هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و در راس آنها استانداری به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان ،فراهم نماید تا در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از دست اندازی به حقوق و منابع ملی و میهنی ،هماهنگ تر و با اقتدار تر از گذشته عمل شود.

,

استان گیلان به سبب استعداد های فراوان در زمینه های گردشگری و صنعت توریسم ، می تواند عرصه جذب سرمایه گذارا در زمینه اجرای طرح های خاص و بدیع گردشگری و تفریحی در کشور باشد .
از لازمه های تحقق این مهم ایجاد سازوکار مناسب نظارتی است تا فضا برای حضور زمین خواران ،سودجویان و متصرفین اراضی و اتلاف منابع ملی نا امن و نا مطمئن باشد.

,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه