اخبار داغ

طنز سیاسی: شماها خیلی باحالید!

مهدی بابا آزادانه مشغول صفا

مهدی بابا آزادانه مشغول صفا
حکایت برخی ها خیلی عجیب است، همان هایی که هوای خوش جزیره هوایشان کرده بود اما امان که قطر پرونده آنتی حال عجیب به آنها زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، بیش از یک ماه از اعلام حکم آقازاده جنجالی می گذرد، اما وی همچنان در خیابان های شهر آفتابی می شود، روی صحبتمان با همان (م.ه) سابق است که این روزها خیالش راحت است و حسابی پشتش گرم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


خلاصه این روزها حکایت برخی ها حکایت عجیبی است، همان های که دلشان برای کدخدا می رود و دوست دارند ملت کور شود و خیانت های آنها را نبیند، لندن نشینانی که روزی کلیددار دانشگاه بابا در جزیره بودند.

,
,


همان هایی که لندن را به تهران ترجیح دادند و در طول این سالها مشغول رایزنی با استات اویل بودند اما بعد از بیست سال فرار از چنگال عدالت در برابر قاضی و مردم ایران به اتهاماتش رسیدگی شد.

,
,


از «گامبو» و «آقا کپل» ایمیل های معرف آقازاده همه کاره بگویم که اطلاعات زیادی با آن رد و بدل شد، اطلاعاتی که خیلی ها را به میز محاکمه کشاند و برخی ها را در سواحل خلیج فارس به آخر خط رساند.

,
,


اما همین سرنخ ها بالاخره سر گاو را در خمره گیر انداخت و یکی از مهم ترین پرونده های قضایی ایران را پیش روی قاضی مقیسه قرار داد از قدیم می گویند هر که خربزه می خورد پای لرزش هم می نشیند اما فعلا که آقا زاده نشسته نیست بلکه در مناطق خوش آب و هوای ایران لم داده است.

,
,


برخی‌ها هم در طول ماراتن دادگاه آقازاده در بوق و کرنا کردند که آهای «سیاسی‌کاری» ممنوع! مبادا خاطر خانواده پر نفوذش مکدر شود اخوی! شما که ماشاءالله هزار ماشاءالله د‌نیاد‌ید‌ه هستید‌ شما دیگر چرا کمی در تنهایی خودتان شخمی به پرونده بزنید دستتان می آید دنیا دست کیست، البته تقصیر هم ندارید شما عینکتان بیشتر از یکم کثیف است.

,
,


هوای اینها با فرزند کشاورز، کارگر و نانوا خیلی فرق دارد، دمشان حسابی گرم است که با پرونده ای به قطر تمام کتاب های دوران تحصیلشان هنوز مشغول صفا هستند و به ریش ما می خندند.

,
,


کسانی که به دشمن خط دادند که تحریم کنید، مخملی 88 را کلید زدند و نفت مملکت را هبه کردند تا ثروتی تلمبار کنند که هفت خاندانشان دغدغه نداشته باشند اینها همان مدعیان دیروز مبارزه با استکبارند که امروز مسیر استکبار را ریل می گذارند، آنهایی که با یک لبخند آمریکا هوایی می شود و به اصطلاح دلواپسان گیر دادند که بدون تعامل با دنیا که نمی شود کشور داری کرد شما را به محکمه کلاهتان عودت می دهیم.

,
,


خدا نکند کسی گلویش را برای احقاق حقوق مردم پاره کند با هزار برچسب او را می چسبانند به دیوار که گویی اصلا اتفاق مهمی رخ نداده است اینها همان هایی هستند که بیلبورد مراسم یک مقام بلند پایه خارجی را سیاسی‌کاری شهردار می بینند و دشمنی‌های دشمن را اصلا نمی بیند. اصلا بابت «تشویش اذهان عمومی» عذر می خواهیم شما به گشت و گذارتان در مناطق توپ شمال ادامه دهید که مبادا دلتان بگیرد! خیال شما هم راحت دهانمان را کوک می زنیم، ولی می گویم شما خیلی باحالید!

انتهای پیام/گ

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه