اخبار داغ

در آستانه انتخابات مجلس؛

افراطی ها از دولت اعتدال سهم می گیرند / داماد شاهدی بخشدار مرکزی جلفا شد

افراطی ها از دولت اعتدال سهم می گیرند / داماد شاهدی بخشدار مرکزی جلفا شد
حسامی، داماد شاهدی، از چهره های شناخته شده و پرحاشیه جریان افراطی اصلاحات در تبریز امروز به عنوان بخشدار مرکزی جلفا معارفه شد. موضوعی که به اعطای سهم به افراطی ها توسط دولت در آستانه انتخابات تعبیر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل دور جدیدی از انتصاب ها در سطوح فرمانداری ها و بخشداری های آذربایجان شرقی در حال انجام است. انتصاباتی که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و باتوجه به نقش کلیدی بخشداری ها و فرمانداری ها در برگزاری انتخابات ممکن است شائباتی را بوجود بیاورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

یکی از آخرین انتصابات صدور حکم بخشداری مرکزی جلفا برای  سید حسام الدین حسامی است که به شکل ویژه ای با استقبال جریان اصلاحات مواجه شده است.

,

 انتخابات و انتصاب های نگران کننده / مهندس مکانیک ۳۲ ساله ای که در دولت ژنرال ها بخشدار شد

,  انتخابات و انتصاب های نگران کننده / مهندس مکانیک ۳۲ ساله ای که در دولت ژنرال ها بخشدار شد,

وی که در یک رشته فنی تحصیل کرده است؛ تنها ۳۲ سال سن دارد. نکته جالب در این انتصاب نسبت خانوادگی حسامی با یکی از پرحاشیه ترین چهره های جریان اصلاحات افراطی است.

,

حسامی داماد نصرت شاهدی و همسر سمانه شاهدی، دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان شرقی است و همین موضوع موجب می شود تا کارشناسان این انتصاب را به اعطای سهم شاهدی و جریان اصلاحات افراطی تعبیر کنند.

,

Image title

, Image title,

 

,

سهم افراطی ها از دولت اعتدال

, سهم افراطی ها از دولت اعتدال,

شاهدی یکی از کسانی بود که در جریان جلسه رئیس جمهور با علما، ایثارگران و برگزیدگان به ایجاد حاشیه و حمایت از سران فتنه پرداخته و سپس دخترش سمانه شاهدی، با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به روحانی خواستار برخورد با روحانیونی شد که در قبال طرح ادعای رفع حصر واکنش نشان داده بودند؛ شد.

,

در شرایطی که پرویزی، سخنران مطرح کننده رفع حصر در آن جلسه خیلی زود پاداش خود را گرفت و به عنوان نائب رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان در آذربایجان شرقی انتخاب شد؛ شاهدی نیز حضور خود را در محافل سیاسی پرشمار این روزهای اصلاحات در تبریز پررنگ کرده و نهایتا روز گذشته خبر انتصاب دامادش به بخشداری مرکزی جلفا منتشر شده و امروز معارفه شد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه