اخبار داغ

حجت الاسلام طائب:

مذاکرات هسته ای نباید موجب گم کردن خدا و رفتن به سمت کدخدا شود/اگر مذاکرات هسته ای موجب کوتاهی در راه مقاومت شود یک تهدید است

مذاکرات هسته ای نباید موجب گم کردن خدا و رفتن به سمت کدخدا شود/اگر مذاکرات هسته ای موجب کوتاهی در راه مقاومت شود یک تهدید است
مسئول شورای مرکزی قرارگاه عمار در دزفول گفت: گم کردن هدف و راه مقاومت بواسطه مذاکرات هسته ای، خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا تهدیدی است که متوجه ما در این مذاکرات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز :حجت الاسلام و المسلمین "مهدی طائب” مسئول شورای مرکزی قرارگاه عمار در دومین اجتماع مدافعان حرم در مسجد امام سجاد(ع) دزفول، با اشاره به روایتی،اظهار داشت: شهدای مدافع حرم جزو بهترین و باسعادت ترین شهدا هستند چرا که بدست بدترین انسان ها کشته شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از دزفول امروز, دزفول امروز,

 

,

وی افزود: قانون معصوم قرآن است که هیچ اشتباهی در آن نیست و مجری معصوم پیامبر و ائمه اطهار(ع) است که در اجرای قانون معصوم، هیچ گونه اشتباهی نمی کنند و این دو عصمت بدون همدیگر کارایی مدینه فاضل کردن جهان را ندارد.

,

مسئول شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: در دوره های تاریخی گذشته، سه بار شیعه و سنی بر عشق به اهل بیت(ع) اجتماع کردند بطوریکه ذکر فضائل اهل بیت(ع) توسط علمای شیعی و سنی در جهان اسلام موج گرفت که در هر سه بار یهودیت با ایجاد و گسترش جریان وهابی و تکفیری، نه تنها مانع از تعمیق این اتحاد بلکه موجب تفرقه و دشمنی شد.

,
IMG 9920 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم
, IMG 9920 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم, IMG 9920 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم,

حجت الاسلام طائب، ظهور و بروز افکار تکفیری "ابن تیمیه” و "محمد بن عبدالوهاب” را دو مورد از این پروژه یهودی برای جلوگیری از اتحاد مسلمانان خواند و تصریح کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر حب اهل بیت(ع) را در جهان اسلام منتشر کرد به طوری که گرایش به شیعه پس از انقلاب اسلامی در کشورهای جهان اسلامی به شدت افزایش یافت.

,

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) از طرفی اسرائیل را دشمن مشترک جهان اسلام اعلام و در روز قدس اتحادی بین المللی علیه اسرائیل ایجاد کرد  و از طرفی نیز عشق به اهل بیت(ع) را عشق مشترک شیعه و سنی خواند و این موجب ایجاد مقدمه برای اتحادی بزرگ در جهان اسلام شد.

,

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار، ترس اسرائیل از اتحاد مسلمانان را باعث ایجاد فاز جدید تکفیری توأم با انتحار توسط اسرائیل خواند و گفت: امروزه منشاء این جریان به خوبی برای مسلمانان جهان معلوم شده است، چرا که این جریان در سوریه پشت به اسرائیل و رو به مسلمانان در حال کشتار مسلمانان است.

,

حجت الاسلام طائب، تنگه باب المندب را ورودی اقیانوس هند و دریای عمان به سمت اسرائیل دانست و با بیان اینکه نیروی دریایی که بخواهد به سمت اسرائیل برود باید از این تنگه عبور کند، تصریح کرد: در جیبوتی، مراکزی ایجاد کرده اند تا تمام کشتی هایی که قصد عبور از این تنگه را دارند شناسایی شود و معلوم شود که کجا می خواهد برود.

,

وی افزود: تسلط انصارالله در یمن با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بر تنگه راهبردی باب المندب موضوعی است که اسرائیل و آمریکا هرگز آن را تحمل نخواهد کرد و عربستان و تمام تفکر القاعده و داعش برای دفاع از منافع اسرائیل و آمریکا در منطقه در حال مبارزه با انصارالله در یمن هستند.

,

این روحانی برجسته، تاکید کرد: پیام شهدای مدافع حرم مقاومت و ایستادگی در راه حق است و این مقاومت موجب شده که هم اکنون توان هر یک مدافع حرم برابر با ۱۰ تکفیری است.

,

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه آنچه در مذاکرات هسته ای ما را تهدید می کند و ربطی به خود مذاکرات ندارد این است که یادمان برود داریم کجا می رویم، اظهار کرد: گم کردن هدف و راه مقاومت بواسطه مذاکرات هسته ای، خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا تهدیداتی است که ما را در این مذاکرات تهدید می کند.

,
IMG 9645 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم
, IMG 9645 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم, IMG 9645 تهدید موجود به سبب مذاکرات؛ خارج شدن از میدان مقاومت و راضی شدن به مذاکره با کدخدا است/ باید برای مقاومت آماده شویم,

وی ادامه داد: اگر این مذاکرات برای باز کردن دست دشمن و ایجاد مقدمه برای ضربه به آمریکا باشد خوب است ولی اگر این مذاکرات موجب کوتاهی از راه مقاومت شود، یک تهدید است.

,

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه این مذاکرات نباید موجب گم کردن خدا و رفتن به سمت کدخدا شود، تاکید کرد: میدان سوریه، یمن، لبنان و عراق میدان آزامایش مقاومت است و باید برای مقاومت آماده باشیم.

,

وی افزود: در شرایطی که به سمت پیروزی اسلام بر کفر و اسراییل گام بر می داریم اگر از مبارزه دست بکشیم هزار سال عقب خواهیم ماند و نسل های آینده ما را نفرین خواهند کرد.

,

طائب مظهریت انقلاب اسلامی را در یمن خواند و خاطر نشان کرد: اگر بدانیم چه هدفی را دنبال می کنیم از نان شب خود گذشته و به رزمنده یمن و مدافع حرم کمک می کنیم.

,

شرکت کنندگان در اجتماع مدافعان حرم با قرائت بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن فجایع سوریه را نقض حقوق بشر دانسته و اعلام کردند: مسئله سوریه مسئله جهان اسلام است و فتنه وهابیت و سلفی گری جایی در اسلام ندارد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه