اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی؛

مشکلات مردم گلبهار در ذهن مسئولان استان نقش نبسته است/ لزوم حضور مسئولان بین مردم و لمس مشکلات+عکس

مشکلات مردم گلبهار در ذهن مسئولان استان نقش نبسته است/ لزوم حضور مسئولان بین مردم و لمس مشکلات+عکس
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: تازمانی که مسئولان استان در جلسات مردمی حضور نداشته باشند و از نزدیک درد مردم را نبینند و لمس نکنند، مشکلات در ذهنشان نقش نمی بندد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از  ندای چناران اولین جلسه هم اندیشی هیئت مدیران مجتمع های مسکن مهر گلبهار صبح امروز با حضور محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در محل مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, ندای چناران,

در این جلسه که با هدف بررسی مشکلات فرهنگی و حقوقی واحدهای مسکن مهر برگزار شد، نماینده مردم شهرستان چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از این گرده همایی ها بیان مشکلات و رسیدگی به آنان می باشد و جلسات برای این است که مسائل گفته وشنیده شود و برخی مسائل در این جلسات حل شود.

,

دهقان افزود: نیاز است مسئولان در این جلسات حضور داشته باشند چراکه حضور آنان در اینگونه جلسات باعث می شود که مشکل و موضوع مطرح شده در دل بنشیند و ملموس تر شود ودر نتیجه آن مسئول اهتمام و جدیت بیشتری در حل آن مشکل داشته باشد.

,

وی ادامه داد: در ذهن مسئولین استان مشکلات گلبهار هنوز ننشسته و ضرورت دارد آنان با حضور خود در شهر گلبهار مشکلات را لمس کنند و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی مسئولین از اینگونه جلسات می ترسند و در جلسات شرکت نمی کنند   غافل از اینکه این جلسات و شنیدن درد دل مردم حکم یک سرعت دهنده و کاتالیزور را دارد.

,

دهقان گفت: با وجود تحریم ها کارهای بزرگی انجام شده است و بزرگترین پروژه درون استانی در گلبهار در حال انجام می باشد که هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن در حال ساخت می باشد.

,

نماینده مردم گلبهار در مجلس افزود : پروژه قطار شهری از اولویت های دولت است و ۳۲ کیلومتر آن تسطیح و پیمانکارش انتخاب شده است و این پروژه نیز به چناران امتداد خواهد یافت.

,

وی به احداث بیمارستان در گلبهار اشاره کرد و گفت: بیمارستان گلبهار در قانون بودجه ردیف دارد و دستور ساختش نیز از ویز بهداشت گرفته شده است.

,

دهقان بیان داشت: دانشگاه گلبهار یک دانشگاه دولتی می باشد که در ردیف بودجه نیز قرار گرفته است.

,

وی  به احداث آزاد راه مشهد چناران قوچان اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه مقدمات ساخت آزاد راه مشهد-چناران در فاز نخست و محور چناران-قوچان در فاز دوم، بین وزارت راه و شهرسازی، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی به امضا رسید و مراحل تدوین قرارداد اجرای عملیات ساخت، در دست اقدام است که با امضای این تفاهم‌نامه مشکل ترافیک این محدوده برطرف خواهد شد.

,

وی افزود : هزینه اجرای این پروژه در فاز نخست 450 میلیارد تومان و در مجموع 900 میلیار تومان اعتبار نیاز دارد.

,

همچنین در این جلسه مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: امروز ارتباطات از مباحث مهم می باشد که امنیت به همراه می آورد.

,

سید علی ملک جعفری  افزود: تجهیزات مخابرات خاص می باشد و در گلبهار با توجه به افزایش جمعیت و احداث مسکن مهر ۱۵ کافو نصب شده است.

,

وی ادامه داد: تلفن ثابت از ملزومات اصلی خانواده ها بوده و اینترنت نیز در این شهر توسعه خواهد یافت.

,

مدیر عامل مخابرات استان بیان داشت: نسل جدید تلفن همراه در سه شهر چناران ، طرقبه وشاندیز به بهره برداری خواهد رسید و در دحال توسعه این نسل جدید تلفن همراه می باشیم.

,

همچنین قاسم نظری رئیس شورای اسلامی شهر گلبهار گفت:  وسعت کار در شهر گلبهار زیاد است و امکانات ویژه ای این شهر نیاز دارد.

,

وی ادامه داد: مسئولین خادمین ملت می باشند و باید مسئولین با خدمت صادقانه و بی منت قدردان مردم باشند.

,

در این جلسه برخی مدیران مجتمع های مسکن مهر مشکلات خود را بیان نمودند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه