اخبار داغ

در آستانه اجرای حکم پسر:

فرافکنی با طعم اتهام زنی!

فرافکنی با طعم اتهام زنی!
درحالی‌که با سخنان دو روز پیش سخنگوی قوه قضاییه لحظه‌شماری برای اجرای حکم آقازاده معروف آغازشده است اما در این میان بار دیگر شورای نگهبان و دولت قبل مورد اتهام زنی قرارگرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از قم فردا، پرونده مهدی هاشمی پس‌ازآنکه در دادگاه تجدیدنظر قطعی شد به شعبه بدوی بازگشت تا مراحل اجرای حکم انجام شود، البته ما زمان متعارفی برای اجرای حکم عموماً نداریم اما ازآنجا که تشریفات اجرای حکم عموماً زمان‌بر تلقی می‌شود، این زمان 45 روزه رقم زیادی نیست ولی علی‌ای‌حال ما هم امیدواریم این پرونده هرچه زودتر حکمش اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

این صحبت‌های حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگو و معاون اول قوه قضاییه در خصوص پرونده آقازاده معروف است که بعد از مدت‌ها به نظر می‌رسد به‌روزهای اجرایی شدن آن نزدیک می‌شویم.

,

در این میان درست 24 ساعت بعد از اعلام این خبر بود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سخنان خود در جمع مدیران آموزش و پرورش بار دیگر با بازخوانی انتخابات 92 انگشت اتهام را به سمت شورای نگهبان و دولت قبلی نشانه رفت.

,

وی در این دیدار گفت: در دوره قبل که دولت و شورای نگهبان و نیروهای امنیتی می‌خواستند از انتخاب درست جلوگیری کنند، ناگهان مردم متحول شدند و این انتخاب آن‌ها را ترساند.

,

این اتهام زنی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که دستگاه‌های قضایی و امنیتی کشور در آستانه اجرایی کردن یکی از مهم‌ترین احکام خود در طی سال‌های اخیر هستند که ازقضا از همان آغاز با فشارهای مختلفی روبرو بوده است و این سخنان هم می‌تواند در راستای همان فشارهایی باشد که بارها صدای سخنگوی قوه قضاییه را هم درآورد.

,

از طرف دیگر فارغ از انتخاباتی کردن زودهنگام فضای کشور در سومین سال دولت روحانی که سال عمل به وعده‌های وی نیز هست، این صحبت‌ها و اتهامات در حالی به نهادهای قانونی و دولت منتخب قبلی وارد می‌شود که با بازخوانی دوباره اتفاقات و برنامه‌های جریان‌های برانداز به‌وضوح می‌توان برنامه‌ریزی برای تشنج‌آفرینی و ایجاد تردید در بین افراد جامعه در صورت عدم نتیجه‌گیری کاندیدای موردنظر را یافت.

,

گواه این سخن را می‌توان در انتخابات سال 88 یافت، جایی که بر اساس اسناد و فیلم‌های موجود قبل از آغاز رأی‌گیری فرمان ریختن جوانان به خیابان صادرشده بود.

,

به‌هرحال اتهام زنی و ایجاد تردید در برگزاری انتخابات‌ در نظام مقدس جمهوری اسلامی زیبنده گروه‌های ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده است نه افرادی که همواره در سخنان خود صحبت از انقلاب و حفظ نظام می‌کنند!

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه