اخبار داغ

AFC به ایران بدهی ندارد

AFC به ایران بدهی ندارد
عضو کمیته‌ مالی کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا می‌گوید در حال‌ حاضر AFC هیچ گونه بدهی به فو‌تبا‌ل ایران ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحمد درخشان در گفت‌وگو با  (ایسنا)، با اشاره به انتخاب مجددش در کمیته‌ مالی کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا (AFC)، اظها‌ر کرد: بنده در چهار سال قبل نیز عضو این کمیته‌ بودم. در حال‌ حاضر شیخ احمد که یکی از سرشناس‌ترین افراد ورزشی در آسیاست به عنوان ریاست این کمیته‌ انتخاب شده است و در واقع کمیته‌ مالی AFC به عنوان کمیته‌ بودجه یکی از مهم‌تر‌ین بخش‌ها در فو‌تبا‌ل آسیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی درباره میزان بدهی‌های AFC به فو‌تبا‌ل ایران نیز خاطر‌ نشان کرد: AFC پول‌هایی را که به کشورها بدهکار است به صورت موردی پرداخت می‌کند و در حال‌ حاضر بدهی به فو‌تبا‌ل ایران ندارد چرا که کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا به دلیل ساختار موجود و نیز همکاری نزدیک با فو‌تبا‌ل ایران تمهیداتی را اندیشید و پول‌هایی را اختصاص داد تا در این زمینه بدهکار نباشد.

,

 

,

این عضو کمیته‌ مالی کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا، همچنین درباره برنامه‌های مدنظر برای سال‌های آینده در این کمیته‌، بیا‌ن‌ کرد: این کمیته‌ برنامه‌های خود را به صورت مشخص در‌ ارتباط با بودجه در نظر می‌گیرد و سالانه بررسی‌ها در این زمینه انجام می‌شود. مواردی نیز وجود دارد که بر حسب وقایعی که در طول سال رخ می‌دهد مدنظر قرار خواهد گرفت.

,

 

,

وی ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر ترکیب مالی کمیته‌ کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا تغییر کرده و شیخ احمد ریاست این کمیته‌ را بر عهده گرفته و قطعا تصورم بر این است که اتفاقات جدیدی در این کمیته‌ رخ خواهد داد.

,

 

,

درخشان که عضو کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران نیز هست، درباره آخرین وضعیت اسپانسر پوشاک تیم ‌ملی نیز خاطر‌ نشان کرد: شرکت‌های مختلفی برای اسپانسرینگ پوشاک تیم ‌ملی درخواست داده‌اند و در حال‌ حاضر جدیدترین آنها نماینده یکی از برندهای REEBOK است که با فدراسیون فو‌تبا‌ل وارد مذاکره شده است. علاوه بر این شرکت‌های مختلفی از جمله joma و شرکت CLEMENTE از جمله شرکت‌هایی هستند که با فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران در این خصوص وارد مذاکره شده‌اند. به‌ هر‌ حال ما در نظر داریم بهترین تصیمم را اتخاذ کنیم و با بهترین پیشنهاد همکاری خود را ادامه دهیم.

,

انتها‌ی‌ پیا‌م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه