اخبار داغ

پوستر عظیم ترین پروژه سینمای ایران پرده برداری شد

پوستر عظیم ترین پروژه سینمای ایران پرده برداری شد
سیروس سلیمی طراح پوستر فیلم سینمایی «محمد(ص)» نخستین پوستر این فیلم را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میزان، سیروس سلیمی طراح پوستر فیلم سینمایی «محمد(ص)» نخستین پوستر این فیلم را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.  
 
فیلم سینمایی "محمد رسول الله" به کارگردانی "مجید مجیدی" یکی از آثاری است که گفته می شد یک پروژه جهانی است و در کشور های مختلف اکران می شود.

گویا این فیلم قصد رقابت با فیلم "مصطفی عقاد" را دارد در بهمن ماه سال 93 بود که این فیلم برای اهالی رسانه به نمایش گذاشته شد که با انتقاد ها و البته تعریف و تمجید های بسیاری روبه رو شد.

این نکته را هم باید بگوییم که "محمد رسول الله" "مجید مجیدی" رویکردی متفاوت از "الرساله" "مصطفی عقاد" داشت. به لحاظ زمانی هم "مجید مجیدی" مقطعی را انتخاب کرده بود که نقاط عطف دراماتیک و هیجان‌انگیز کمتری دارد و هم ساختاری که برای فیلمنامه در نظر گرفته شده به گونه ای حالت مدرن برای این فیلم تاریخی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,


طراحی پوستر فیلم‌های آواز گنجشک ها، خون بازی، مرهم، گلچهره، روز سوم، ناهید، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، حیران، چ، گیلانه و… از دیگر آثار سلیمی است.

فیلم محمد از محاصره‌ مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از تولد پیامبر اسلام باز می‌گردد.

علیرضا شجاع‌نوری در نقش «عبدالمطلب» پدربزرگ پیامبر(ص)، مهدی پاکدل در نقش «ابوطالب» عموی پیامبر(ص)، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش «فاطمه بنت اسد» همسر ابوطالب، مینا ساداتی در نقش آمنه مادر پیامبر(ص)، ساره بیات در نقش «حلیمه» دایه پیامبر(ص) و محسن تنابنده در نقش «ساموئل» تاجر یهودی، از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه