اخبار داغ

انتقاد گوتسه از حرف نزدن‌های گوآردیولا

انتقاد گوتسه از حرف نزدن‌های گوآردیولا
هافبک بایرن مونیخ به انتقاد از سرمربی تیمش پرداخت و تاکید کرد گوآردیولا باید بیش از اینها با او حرف بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،و به نقل از سایت گل، ماه گذشته بود که ماریو گوتسه با صحبت کردن در مورد باشگاه یوونتوس و ستایش از این تیم، به تیتر نخست رسانه‌های اروپایی بدل شد. نام گوتسه از سوی چند رسانه ایتالیایی در ارتباط با یووه مطرح شده بود. با این حال سران یوونتوس به جای جذب هافبک ملی‌پوش آلمانی ترجیح دادند برای خرید یولیان دراکسلر اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته صحبت بر سر خرید دراکسلر هم به جایی نرسید، زیرا باشگاه شالکه مبلغ بسیار زیادی برای برای فروش این بازیکن ملی‌پوش درخواست کرد. همین مساله موجب شد تا بار دیگر صحبت‌ها بر سر فروش گوتسه به یوونتوس به میان بیاید.

,

درست است که گوتسه در ترکیب بایرن مونیخ بازیکن ثابتی نیست اما او در فینال جام جهانی 2014 برزیل موفق شد تنها گل تیم ملی فوتبال آلمان را وارد دروازه آرژانتین کند تا تیمش را به قهرمانی جهان برساند.

,

اکنون گوتسه در شرایط خوبی نیست. او از سال 2013 که بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به بایرن مونیخ پیوست، رابطه خوبی با جوزپه گوآردیولا، سرمربی این تیم نداشته است. این بازیکن، ادامه حضورش در بایرن را به چگونگی برقراری رابطه با گوآردیولا مرتبط می‌داند.

,

گوتسه در این زمینه گفت: دو سال گذشته برای من دشوار بوده است. باید صبر کنیم و ببینیم در آینده نزدیک چه پیش می‌آید. اگر گوآردیولا بیش از گذشته با من در مورد مسایل مختلف صحبت کند، اوضاع بهتر خواهد شد. منتظر اتفاق‌های آینده خواهم ماند. شاید هم اتفاق‌های دیگری رخ داد. باید صبر کرد.

,

گوتسه تا سال 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. او در دیدار با میلان در جام آئودی کاپ به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و موفق شد گل دوم تیمش را هم وارد دروازه حریف کند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه