اخبار داغ

اسکوچیچ: از حضور در مشهد حس خوبی می‌گیرم

اسکوچیچ: از حضور در مشهد حس خوبی می‌گیرم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از اینکه در مشهد حاضر می‌شوم حس خوبی به دست می‌آورم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانادراگان اسکوچیچ در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان مقابل پدیده مشهد، گفت: خوشحالم که به مشهد آمدم و هر وقت اینجا حضور پیدا می‌کنم حس خوبی می‌گیرم. برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و شرایطمان خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: زمانی خبرنگار بودم و خوشحالم که کنار شما هستم. تیم جوانی داریم. پدیده را هم می‌شناسم. در اردوی ترکیه پدیده را دیدم و یکجا حضور داشتیم. مسابقه اول این تیم مقابل پرسپولیس را هم آنالیز کردم.  این بازی را پیش‌بینی نمی‌کنم اما امیدوارم به کسب نتیجه هستم.

,

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه بازیکنان زیادی در این تیم عوض شده و آیا آنها می‌توانند موفقیت‌های سال‌های قبل را تکرار کنند، گفت: اینکه تغییرات باعث شود نتیجه نگیریم توجیهی نمی‌تواند باشد. تیم ما جوان شده و باید انرژی بیشتری بگذاریم. به دنبال رسیدن به اهدافمان هستیم.

,

اسکوچیچ در مورد اینکه وقتی تیمش مقابل راه آهن عقب افتاد علیه مسئولان تیم شعار دادند اما بعد از اینکه بازی مساوی شد او را تشویق کردند، اظهار داشت: این مسئله را تفسیر نمی‌کنم. هواداران جزو لاینفک فوتبال هستند و بدون آنها فوتبال می‌میرد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه