اخبار داغ

مهاجری: نقاط ضعف فولاد را می‌شناسیم

مهاجری: نقاط ضعف فولاد را می‌شناسیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی‌های فولاد را دیده‌ایم و با نقاط ضعف آن ها آشنا هستیم و می‌توانیم از این نقاط ضعف استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان با تبریک روز خبرنگار درباره تیم فولاد گفت: فولاد تیمی است که نیاز به تعریف و تمجید من ندارد و این تیم می‌تواند یک  الگو برای باشگاهی مثل پدیده باشد چرا که چند بار هم قهرمان لیگ برتر شده است و این مسائل کار ما را سخت می‌کند. اما امیدوام همان طور که بازیکنانم لیگ را خوب شروع کرده‌اند بتوانند این وضعیت را ادامه دهند. البته ما زمان لازم را برای آماده سازی تیم نداشتیم. اما دست به دست هم دادیم و به صورت فشرده کار کردیم و امیدوارم که مقابل هواداران خودی بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه هر مربی نگاه خاص خودش را به فوتبال دارد اظهار داشت: من الگوهایی در فوتبال دارم و سعی می‌کنم اطلاعاتم را به روز کنم. از طرف دیگر این اطلاعات روز دنیا را با امکاناتی که داریم تلفیق می‌کند و امیدوارم که حاصل کار ما اوج تیم همراه با حمایت هواداران باشد. اعتقاد دارم که باید ساختار خوبی درست کنیم اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که باید به بحث‌های روانی هم توجه شود. در بازی قبل دیدید که ما دو گل در تهران به پرسپولیس زدیم که این کار هر تیمی نیست و امیدوارم که بتوانیم فردا هم فولاد را شکست دهیم. علم می‌گوید برای آماده سازی تیم باید 8 هفته زمان داشت اما ما 50 درصد این فرصت را  داشتیم. البته این حرف‌ها را بهانه نمی‌کنم و امیدوارم فوتبال خوبی انجام دهیم چرا که مدیران پدیده به دنبال تثبیت شخصیتی این تیم هستند و نباید یک هفته خوب باشیم و یک هفته بد.

,

سرمربی تیم پدیده درباره اینکه در بازی با فولاد این تیم مصدوم و یا محروم دارد اظهار داشت: خوشبختانه محروم نداریم و مصدومان جزیی داریم که مشکلی برای بازی فردا نخواهند داشت.

,

وی درباره فاصله بین خطوط تیمش در زمین بازی تصریح کرد: از تأکیدات ما در حین تمرین این است که فاصله سه خط رعایت شود و ما هر زمان توانستیم این کار را کنیم شرایط خوبی داشتیم. اما اعتقاد دارم که هر زمان بین خطوط فاصله افتاد به مشکل خوردیم. به هرحال نقیصه‌هایی وجود دارد و باید آن‌ها را برطرف کنیم که البته با حرف این کارها انجام نمی‌شود و باید تمرین کنیم.

,

مهاجری خاطرنشان کرد: در بازی با پرسپولیس در 15 دقیقه اول تحت فشار قرار گرفتیم و فشار زیادی به دفاع ما آمد و کار ما را سخت کرد اما در نیمه دوم این اشکالات را برطرف کردیم.

,

وی در مور جذب بازیکن جدید به پدیده تصریح کرد: دو جای خالی در تیم داریم و بازیکنان ایرانی و خارجی به ما پیشنهاد شدند ما هم تلاش می‌کنیم تا مشکلات را حل کنیم و در وهله اول تلاش می‌کنیم که با بازیکنان داخلی این کار را انجام دهیم و سپس اگر نشد روی به بازیکنان خارجی می‌آوریم اما باید مشکلات را حل کنیم تا پاسخگوی علاقمندان فوتبال مشهد باشیم.

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره فولاد حریف فردای این تیم اظهار داشت: فولاد در ترکیه در کمپی بود که ما حضور داشتیم و ما دو بازی آن‌ها را دیدیم ضمن اینکه بازی‌شان مقابل راه‌آهن را آنالیز کردیم. آن‌ها هم نقاط ضعف وقوتی دارند و ما هم می‌توانیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم.

,

مهاجری در پایان درباره حضور علاقمندان به فوتبال در مشهد در استادیوم برای تشویق پدیده اظهار داشت: هوادار جزو لاینفک فوتبال است و اگر هوادار در استادیوم نباشد بازیکنان انگیزه‌ای برای بازی ندارند. امیدوارم هواداران به استادیوم بیایند تا به بازیکنان انگیزه بدهند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه