اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری :

کوس رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر به صدا درآمده است

کوس رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر به صدا درآمده است
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز با وجود جنایات و فجایع بسیار غربی ها و حامیان آن ها در منطقه و جهان، کوس رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر به صدا در آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز با اشاره به فرارسیدن چهاردهم مرداد ، روز "حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی" ابراز داشت: گرچه غربی ها و در راس آن آمریکایی ها همواره داعیه رعایت و حراست از حقوق بشر در جهان را داشته و دارند اما امروز وجدان های بیدار دنیا دیگر بهایی به این ادعاهای دروغین و پوشالی نمی دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی ضمن اشاره به توطئه ها و فریب های غرب که به اسم حقوق بشر در جهان انجام می شود ، افزود: خدای متعال طوری ساختار و بنای این دنیا را قرار داده که فریبکاران و فتنه گران در هر اسم و لباس و قالبی نهایتاً رسوا می شوند و امروز می بینیم که آمریکای جهانخوار و صهیونیست ها غاصب و وحشی چطور در سطح دنیا رسوا شده و همه ملت های آزادی خواه دنیا فارغ از دولت هایشان از آن ها منزجر و متنفر هستند.
,
,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: متاسفانه این مدعیان با ابزارهای رسانه ای و هنری می خواهند به دروغ و تزویر خود را مدافع حقوق بشر قرار دهند و حال آن که بیشترین جنایت ها را در این کره خاکی مرتکب می شوند و تازه با گستاخی و پررویی تمام، دیگران همچون ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می نمایند.
,
,

وی همچنین بیان داشت: در برابر مدعیان دروغین حقوق بشر که حقوق بشر به ابزاری سیاسی در دست آن ها تبدیل شده ، ما باید بتوانیم حقوق بشر اسلامی را با محوریت آموزه های دینی و در راس آن قرآن کریم و بیانات گهربار ائمه اطهار(ع) به دنیا نشان دهیم و در مسیر ترویج آن بکوشیم.
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه