اخبار داغ

مصوبات هیات مدیره راه‌آهن اعلام شد

مصوبات هیات مدیره راه‌آهن اعلام شد
سخنگوی هیات مدیره راه آهن کریستال از مصوبات هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،محمد محمودی گفت:سومین نشست هیات مدیره باشگاه عصر سه شنبه در دفتر هلدینگ برگزار شد و در خصوص مواردی که در دستور جلسه قرار داشت بحث و تبادل نظر و اتخاذ تصمیم گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: در بحث انتخاب مشاورین هیات مدیره، عبدالصمد ابراهیمی به عنوان مشاور حقوقی انتخاب گردید که با حفظ سمت های خود در باشگاه و هلدینگ یزدان، درباره مسایل حقوقی با هیات مدیره هم همکاری خواهد داشت.
گزینه های مشاورین فرهنگی و مدیریت ورزش بانوان هم معرفی و مقرر شد با آنها نشست های لازم برگزار گردد.
وی ادامه داد: آیین نامه های انضباطی، کمیته فنی و پاداش ها و چارت موقت باشگاه از سوی مدیرعامل و مدیر امورحقوقی ارایه و مقرر گردید اعضای هیات مدیره پس از مطالعه، در خصوص آنها در جلسه بعدی رای گیری و اتخاذ تصمیم نمایند.
محمودی در خصوص وضعیت تیم های پایه افزود: خوشبختانه مالک هلدینگ یزدان شخصا بیشترین توجه را به زیر ساخت های فنی دارد و تنها حوزه ای که در کنار هیات مدیره و عوامل اجرایی بر آن نظارت مستقیم می نماید همین حوزه آکادمی و پایه هاست. در این نشست رزومه گزینه ها بررسی و محمود بیداریان مربی با سابقه تیم های رده های سنی تیم های ملی کشور به عنوان مدیرآکادمی و تیم های پایه تعیین و معرفی شد.
سخنگوی هیات مدیره راه آهن کریستال ادامه داد: ارایه بودجه یک ماهه باشگاه، بررسی وضعیت راه اندازی تیم های سایر رشته ها، بررسی و تنظیم بودجه یکساله باشگاه از دیگر مواردی بود که در دستور جلسه قرار داشت و مدیرعامل به ارایه آنها پرداخت.چگونگی عقد قرارداد با ورزشگاههای محل برگزاری بازی ها، تمرین تیم بزرگسالان و تیم های پایه هم مطرح و تصمیم گیری شد.
محمودی درپایان اظهار داشت: مقررگردید مدیرعامل نسبت به انتخاب سریع پرسنل و اعضای اجرایی زیر مجموعه خود اقدام نماید و هیات مدیره و مالک باشگاه راه آهن کریستال هم حمایت همه جانبه خود از تیم فوتبال باشگاه و کادرفنی را اعلام کردند.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه