اخبار داغ

رابطه بی‌نقص در چلسی/ لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست

رابطه بی‌نقص در چلسی/ لیگ برتر بهترین لیگ دنیاست
خوزه مورینیو از روابطش با رومن آبراموویچ در دو دوره کاری اش در چلسی صحبت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،و به نقل از اسکای اسپورت، خوزه مورینیو در دو مقطع در چلسی کار کرد ابتدا از سال 2004 تا 2007 و سپس به اینترمیلان و رئال مادرید رفت و در سال 2013 به چلسی بازگشت. خوزه مورینیو سال 2004 از پورتو به چلسی آمد و موفق شد که دو بار قهرمان لیگ شود ولی در سپتامبر 2007 با آبراموویچ به مشکل خورد و از باشگاه رفت. در دوره دوم نیز او موفق شد در فصل اول مقام سوم را کسب کند و سپس قهرمان لیگ شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مورینیو در رابطه با مقاطع کاری‌اش در چلسی گفت: «در دوره اول، رابطه شخصی من با رومن آبراموویچ خیلی خوب بود ولی از نظر حرفه ای و ورزشی دچار تضاد و سوتفاهم هایی شدیم و در چند مورد با یکدیگر مخالفت هایی داشتیم. در این دوره اما این مشکل را نداریم و رابطه ما بی نقص است. وقتی رئال را ترک کردم، آبراموویچ از من خواست که به چلسی بیایم و برای قهرمانی بجنگم. در فصل اول خوب بودیم اما قهرمان نشدیم ولی در فصل دوم این کار را انجام دادیم و این فصل می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.»

,

مورینیو در رابطه با رقابت فشرده در لیگ برتر گفت: «5 تیم فوق العاده داریم، اما غیر از آن هم تیم‌های دیگری هستند، مثل تاتنهام و اورتون. سوال اینجاست که چرا باشگاهی مثل تاتنهام نتواند قهرمان شود؟ تاریخ باشگاه و سرمایه گذاری نقش خود را ایفا خواهد کرد. ما 4 بار در 10 سال گذشته قهرمان شده ایم. آرسنال بازیکنان بزرگی دارد و لیورپول سرمایه گذاری عظیمی کرده است. منچستر سیتی تیمی با بازیکنان ستاره دارد که هر کسی دوست دارد آن‌ها را در ترکیب خود داشته باشد. این باشگاه دو بار در 4-5 سال گذشته لیگ را برده است. منچستر یونایتد همه چیز را دارد، تاریخچه، بازیکن، سرمایه گذاری. پس همه آماده اند. این بهترین لیگ دنیاست.»

,

گفتنی است، چلسی به دنبال این است که پس از منچستر یونایتد در سال 2009، اولین تیمی باشد که از قهرمانی خود دفاع می‌کند.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه