اخبار داغ

قطار بهارستان در ایستگاه پایانی_11/

جعفری:نه پول دارم، نه پلو می دهم و نه به کسی وعده می دهم!/عده ای از یک سال و نیم پیش شماره صندلی خود در مجلس آینده را مشخص کرده اند

جعفری:نه پول دارم، نه پلو می دهم و نه به کسی وعده می دهم!/عده ای از یک سال و نیم پیش شماره صندلی خود در مجلس آینده را مشخص کرده اند
قاسم جعفری در پاسخ به این سؤال که «آیا وعده ای هم داده اید که تاکنون عملی نشده باشد؟» گفت: مردم از همان اول به ما می گفتند که شما نه پول داری، نه پلو داری، نه وعده می دهی و نه دروغ می گویی! پس چطور می خواهی رأی بیاوری؟ من هم به آنها می گفتم که خوشگل هم نیستم و این را هم باید اضافه کنید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به سپری شدن ماه های پایانی عمر مجلس نهم و نزدیک شدن به انتخابات در اسفند ماه پیش رو، سؤالاتی را از نمایندگان کنونی مجلس شورای اسلامی درخصوص تصمیم شان برای ادامه حضور در دوره جدید، میزان رضایت موکلین حوزه انتخابیه، مهمترین اقدامات در دوران نمایندگی و احتمال حضور در لیست های انتخاباتی جریان های سیاسی مختلف پرسیده ایم، که در این مصاحبه پاسخ های قاسم جعفری از نمایندگان استان خراسان شمالی و عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی را ملاحضه می فرمایید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگر از الان اعلام کنم، تبلیغات زودرس می شود

, اگر از الان اعلام کنم، تبلیغات زودرس می شود, اگر از الان اعلام کنم، تبلیغات زودرس می شود,

جعفری در خصوص احتمال کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: اگر از الان اعلام کنم، تبلیغات زودرس می شود.

,

امیدوارم بتوانم در ملأ عام پاسخگو باشم

, امیدوارم بتوانم در ملأ عام پاسخگو باشم, امیدوارم بتوانم در ملأ عام پاسخگو باشم,

این نماینده مجلس در خصوص میزان رضایت حوزه انتخابیه از عملکرد خود در یک دوره گذشته بیان داشت: کدام ماست فروشی را دیدید که بگوید ماست من ترش است؟ همه ماست هایی که من دارم نیز اصلِ اصل است.

,

وی ادامه داد: مردم ما و همه گروه ها در جلسات علنی و غیرعلنی به چند ویژگی شامل راست گویی، درست کاری، صداقت و روراستی در رابطه با حقیر اشاره می کنند. البته برخی انتقاداتی هم به من وارد می کنند و می گویند که دیگران این همه نهار و  شام و افطار می دهند؛ پس چرا شما نمی دهید؟ من هم در جواب می گویم که من از این پول ها ندارم. اگر من در طول دوران نمایندگی ام همین را جا انداخته باشم که همانطور که آقا خطاب به نمایندگان فرمودند: «باید در ملأ اعلا پاسخگو باشید» باید با صداقت و اخلاص با مردم برخورد کرد؛ برایم کافی است.

,

جعفری در ادامه خاطرنشان شد: خدا را شکر من احساسم این است که ان شاءالله بتوانم در ملأ عام پاسخگو باشم. دل ها هم دست خداوند متعال است و ان شاءالله هم آنچه که خیر است اتفاق بیفتد.

,

پیگیری سفر مقام معظم رهبری به استان، مهمترین اقدام من بوده است

, پیگیری سفر مقام معظم رهبری به استان، مهمترین اقدام من بوده است, پیگیری سفر مقام معظم رهبری به استان، مهمترین اقدام من بوده است,

عضو کمیسیون آموزش مجلس در مورد مهمترین اقدامات صورت گرفته در دوران حضورش در مجلس ابراز داشت: اولا این را بدانید که وزرا چه در این دولت و چه در دولت قبل همگی می گویند که ما در دوره ای نماینده شده ایم که فصل کویر است و به لحاظ بودجه، شرایط مملکت شرایط بسیار خاصی بوده است. خیلی از اوقات ما دیده ایم که وزرا برای 5 میلیون تومان گریه می کنند؛ لذا در بحث اعتبارات ما مشکلات جدی داریم؛ اما در مجموع و با همه این مشکلات، فکر می کنم که اتفاقات خوبی در این دوره افتاد و شاید ما هم نخودی در این آش انداخته باشیم.

,

وی افزود: بزرگترین توفیق این دوره که خداوند کمک کرد، سفر رهبر معظم انقلاب به استان بوده است؛ البته من به این صورت در این امر دخیل بوده ام که قبل از نمایندگی و در دورانی که رئیس دانشگاه بودم؛ به پیشنهاد ما و ابتکار دانشجویان عزیز، یک طومار 10 هزار نفری برای بیت آفا فرستادیم که مردم در استان مشتاق دیدار شما هستند و خدا را شکر این موضوع در دوران نمایندگی من اتفاق افتاد. در حوزه های دیگر نظیر راه و دانشگاه نیز تلاش زیادی کردم؛ همچنین در موضوع طرح ها و لوایح مجلس نیز همواره فعال بودم؛ در صحن علنی و در صحنه های مختلف نیز چه در رأی اعتماد و چه در دیگر موضوعات که احیانا احساس شد برخی وزرا در راستای قول هایی که داده بودند، حرکت نمی کنند اقدامات لازم را انجام دادیم؛ حوزه انتخابیه ما 5 شهرستان و حدود 600 روستا دارد و من به تمام این 600 روستا سرکشی کردم؛ در شهرستان نیز به همه اصناف سر زدم تا نگاه مردم را نسبت به اقتصاد بعد از توافق ببینم و اثرات این توافق را به طور ملموس درک کنم و نظر مردم را به مسئولین ابلاغ کنم؛ در حوزه فرهنگی اقداماتی نظیر راه اندازی تئاتر و نماز جمعه را پیگیری کردم؛ در سایر حوزه ها که نیاز بوده است نیز اقدامات لازم را انجام داده ام.

,

نه پول دارم، نه پلو می دهم و نه به کسی وعده می دهم!

, نه پول دارم، نه پلو می دهم و نه به کسی وعده می دهم!, نه پول دارم، نه پلو می دهم و نه به کسی وعده می دهم!,

قاسم جعفری در پاسخ به این سؤال که «آیا وعده ای هم داده اید که تاکنون عملی نشده باشد؟» گفت: مردم از همان اول به ما می گفتند که شما نه پول داری، نه پلو داری، نه وعده می دهی و نه دروغ می گویی! پس چطور می خواهی رأی بیاوری؟ من هم به آنها می گفتم که خوشگل هم نیستم و این را هم باید اضافه کنید.

,

وی اضافه کرد: من دو ماه پس از انتخابم اعلام کردم که هرکسی از من وعده ای کتبی یا شفاهی دارد، مستند به من بگوید تا من به آن رسیدگی کنم؛ درحالی که من هیچ وعده ای به هیچ کسی نداده بودم؛ اما در عین حال سعی کردم بدون وعده، هر کاری که از دستم برمی آید را انجام دهم.

,

اعلام کاندیداتوری مجلس با شرایط سخت کنونی، جهاد است

, اعلام کاندیداتوری مجلس با شرایط سخت کنونی، جهاد است, اعلام کاندیداتوری مجلس با شرایط سخت کنونی، جهاد است,

این نماینده مجلس در مورد توصیه انتخاباتی به رقبای خود و به طور کلی کسانی که می خواهند در انتخابات شرکت کنند بیان داشت: من فکر می کنم کسانی که اماده می شوند تا به صحنه انتخابات بیایند واقعا جهاد انجام می دهند و به طور کلی به هر کسی که در این شرایط آماده می شود برای حضور در صحنه انتخابات، انصافا باید خدا قوت گفت. شرایط بسیار سختی است و جز بدهکاری به مردم و اینکه محرم راز دیگران شویم؛ چیز دیگری نیست.

,

وی ادامه داد: توصیه ام به کاندبداها این است که ان شاءالله از ظرفیت های قانونی استفاده کنند و هم خودشان و هم طرفدارانشان اخلاق را رعایت کنند و ضوابط شرعی و دینی را مراعات کنند. باوجود اینکه اصول و تدابیر مدیریتی اقتضا می کند که تا جایی که ممکن است از تراکم هایی که به زیرساخت ها و همبستگی اجتماعی ضربه و خدشه وارد می کند، جلوگیری شود؛ اما بنده به عنوان کسی که در صحنه حضور دارم و نماینده مجلس هستم؛ نمی توانم به کسی توصیه کنم که در انتخابات شرکت نکند.

,

برخی افراد از یک سال و نیم شماره صندلی خود در مجلس را نیز مشخص کرده اند

, برخی افراد از یک سال و نیم شماره صندلی خود در مجلس را نیز مشخص کرده اند, برخی افراد از یک سال و نیم شماره صندلی خود در مجلس را نیز مشخص کرده اند,

جعفری در مورد رقابت جریان های سیاسی با یکدیگر و احتمال حضورش در یکی از این جریان ها تصریح کرد: فکر نمی کنم از جانب اصولگراها پیشنهادی به کسی صورت گرفته باشد؛ اما دوستانی که تشنه خدمت هستند؛ در حال تلاش و یارگیری هستند و حتی بعضی عزیزان از یک سال و نیم پیش شماره های صندلی شان را نیز در مجلس مشخص کرده اند. من چند وقت پیش به آقای استاندار و معاونش گفتم که دلم برای کسانی که از حالا دارند شام و نهار می دهند می سوزد؛ چراکه تا انتخابات زمان زیادی مانده است و این آقایان خیلی باید خرج کنند و اذیت خواهند شد. 

, جعفری در مورد رقابت جریان های سیاسی با یکدیگر و احتمال حضورش در یکی از این جریان ها تصریح کرد: فکر نمی کنم از جانب اصولگراها پیشنهادی به کسی صورت گرفته باشد؛ اما دوستانی که تشنه خدمت هستند؛ در حال تلاش و یارگیری هستند و حتی بعضی عزیزان از یک سال و نیم پیش شماره های صندلی شان را نیز در مجلس مشخص کرده اند. من چند وقت پیش به آقای استاندار و معاونش گفتم که دلم برای کسانی که از حالا دارند شام و نهار می دهند می سوزد؛ چراکه تا انتخابات زمان زیادی مانده است و این آقایان خیلی باید خرج کنند و اذیت خواهند شد. ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه