اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

کلنگ پروژه آزاد راه مشهد – قوچان امسال به زمین می خورد

کلنگ پروژه آزاد راه مشهد – قوچان امسال به زمین می خورد
نماینده مردم چناران در مجلس گفت: طرح احداث آزاد راه مشهد - قوچان به تصویب هیأت وزیران رسیده است که ان شاءالله کلنگ این پروژه امسال به زمین خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکتر محمد دهقان، نماینده مردم چناران، گلبهار ، طرقبه و شاندیز در گفتگو با ندای چناران در خصوص پیگیری طرح های کلان عمرانی شهرستان چناران  بیان داشت : یکی از طرح های فعال در شهرستان چناران طرح قطار شهری مشهد گلبهار است که مطالعات گلبهار به چناران آن هم در حال انجام است.
دهقان با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور برای امتداد قطار شهری گلبهار به چناران گفت : همه ی مسئولان ذیربط در استان و کشور بر ادامه این مسیر تا چناران تاکید دارند.
وی طرح قطار شهری مشهد – گلبهار – چناران را یک طرح هزار میلیارد تومانی دانست که علاوه بر اعتبارات ملی قانون بودجه تامین این مبلغ توسط مسئولان دولتی از طریق دریافت وام از صندوق توسعه ی ملی و جذب سرمایه فاینانس در حال پیگیری است.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم ها مانع پیشرفت کشور نشده است؛ تصریح کرد: با اعتبارات سال ۹۴ کنار گذر چناران به بهره برداری می رسد که با اجرای این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان تاثیر زیادی در اصلاح مبلمان شهری چناران و آبادانی جنوب این شهر خواهد داشت.
نماینده مردم چناران گلبهار و طرقبه شاندیز در ادامه اظهار داشت : یکی از طرح هایی که در قانون بودجه سال ۹۴ درج شده است احداث آزاد راه مشهد – قوچان است و در احداث این پروژه بخش خصوصی ورود پیدا کرده وتفاهم نامه امضا شده است و به تصویب هیأت وزیران رسیده است که ان شاءالله کلنگ این پروژه امسال به زمین خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, ندای چناران,
,
,
,
,

انتهای پیام/ج

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه