اخبار داغ

هاشمی چرا به کرمان می‌رود؟

هاشمی چرا به کرمان می‌رود؟
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در مراسم سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر می کند.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی دانا ،علی اکبر هاشمی رفسنجانی در ادامه ی سفرهای سوال برانگیز و پر حاشیه خود عزم سفر به استان کرمان کرده است. اما این سفر هنوز آغاز نشده است با حاشیه های فراوانی روبرو شده است. از فضای امنیتی حاکم بر استان گرفته تا اخبار ضد و نقیض درباره مکان های سخنرانی وی. در کنار این حاشیه های اهداف این سفر با سوالات فراوانی روبرو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, علی اکبر هاشمی رفسنجانی در ادامه ی سفرهای سوال برانگیز و پر حاشیه خود عزم سفر به استان کرمان کرده است. اما این سفر هنوز آغاز نشده است با حاشیه های فراوانی روبرو شده است. از فضای امنیتی حاکم بر استان گرفته تا اخبار ضد و نقیض درباره مکان های سخنرانی وی. در کنار این حاشیه های اهداف این سفر با سوالات فراوانی روبرو شده است.,

در همین رابطه به سراغ یکی از نمایندگان استان کرمان رفتیم تا در مورد جزدیات این سفر اطلاع دقیق تری کسب کنیم.

, در همین رابطه به سراغ یکی از نمایندگان استان کرمان رفتیم تا در مورد جزدیات این سفر اطلاع دقیق تری کسب کنیم.,

حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در مراسم سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر می کند.

, حسین امیری خامکانی نماینده مردم زرند و کهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا اظهار داشت: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در مراسم سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان به استان کرمان سفر می کند.,

وی افزود: آقای هاشمی همچنین در این سفر دیدارهایی را در شهر کرمان و رفسنجان خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه