اخبار داغ

واکنش عجیب معاون حقوقی استقلال به نظر عابدینی

واکنش عجیب معاون حقوقی استقلال  به نظر عابدینی
معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به اظهار نظر امیر عابدینی واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر عابدینی بعد از دیدار استقلال تهران و استقلال اهواز در اظهار نظری عجیب و جنجالی  مدعی شد که داوری ها به سمت و سویی می رود که مناسب نیست. وی رویه کفاشیان و وزیر ورزش را به انتقاد گرفت و مدعی شد که گل دوم استقلال خطا بوده و محسن بنگر در مشابه صحنه گل دوم استقلال در بازی پرسپولیس با ذوب آهن از زمین اخراج شد اما معاون حقوقی باشگاه استقلال معتقد است که این اظهار نظر از سوی کسی که جزو اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ ایران است تخلف محسوب می شود و در صورت تایید افشارزاده این تخلف به کمیته اخلاق ارجاع داده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محسن بزرگی در گفت و گو با فارس اظهار داشت: آقای عابدینی که به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فعالیت می کند نمی تواند تمایلات رنگی خود را در قالب یک اظهار نظر رسمی عنوان کند.

,

وی افزود: طبق قوانین فیفا اعضای کمیته مسابقات باید کاملا بی طرف باشند و اظهار نظرهایشان باید به این شکل پیش برود. به نظرم آقای عابدینی با این اظهار نظر صلاحیت خود را برای حضور در جمع تصمیم گیرندگان مسابقات فوتبال از دست داده و باید عزل شود.

,

معاون حقوقی استقلال افزود: اگر این موضوع مورد تایید افشارزاده قرار بگیرد تخلف عابدینی به کمیته اخلاق اعلام خواهد شد چون او نقض رعایت بی طرفی را انجام داده است.

,

وی در پایان تاکید کرد: هر اظهار نظری خارج از بحث آیین نامه فیفا قابل تنبیه و مجازات است و احتمال اینکه ما این مسئله را به کمیته اخلاق ارجاع بدهیم بسیار بالا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه