اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام کرد ؛

یشرفت 40 درصدی پروژه آفتاب در گرگان/عملیات ساخت پروژه آفتاب در سال 97 پایان میابد

یشرفت 40 درصدی پروژه آفتاب در گرگان/عملیات ساخت پروژه آفتاب در سال 97 پایان میابد
دبیر ستاد بازآفرینی و احیای بافت های فرسوده و ناکارآمد استان گلستان با اشاره به شرایط و مقررات عمومی اوراق مشارکت در معاملات اقتصادی و بانکی، به مردم گفت که نگران آینده مشارکت مالی خود در پروژه آفتاب گرگان نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی بخش رستمی" در جمع خبرنگاران گفت: در آغاز اجرای این طرح، ارزش هر سهم از اوراق مردمی 10 هزار ریال بوده که هم اینک به 70 هزار ریال افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی میزان مشارکت مردمی را در ساخت این پروژه، یک سوم در قالب سه بلوک بیان کرد و افزود: سهامداران مابقی بلوک های این پروژه، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شرکت عمران و مسکن سازان استان گلستان هستند.

,

رستمی با بیان اینکه هم اینک 90 درصد تملکات این پروژه انجام شده است؛ میزان پیشرفت فیزیکی آن را، 40 درصد اعلام کرد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در حال حاضر، فقط عملیات اجرایی بلوک یک، پنج و شش و همچنین؛ اقدامات شهرداری گرگان از قبیل جدول کشی، آسفالت معابر و فضای سبز این طرح باقی مانده است.

,

وی اظهار داشت: طی هماهنگی های بعمل آمده با شهرداری گرگان و جلساتی که با حضور معاونان و مسوولان وزارت راه و شهرسازی برای ادامه روند اجرای این طرح در استان و کشور برگزار شد، شهرداری گرگان نیز، آمادگی خود را برای اجرای عملیات باقی مانده این پروژه که در حیطه وظایف آنان است، اعلام کرده است.

,

کار ساخت پروژه آفتاب در پایان سال 1397 می باشد

, کار ساخت پروژه آفتاب در پایان سال 1397 می باشد, کار ساخت پروژه آفتاب در پایان سال 1397 می باشد, کار ساخت پروژه آفتاب در پایان سال 1397 می باشد,

رستمی مدت زمانی تعیین شده برای بهره برداری از این پروژه را مطابق با قرارداد تا پایان سال 97 اعلام کرد و گفت: شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شرکت عمران و مسکن سازان استان، عزمی جدی برای نهایی سازی این پروژه دارند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: پروژه آفتاب گرگان از جمله طرح های وزارت راه و شهرسازی در جهت نوسازی و ارتقای سطح زندگی مردم در بافت های فرسوده است که در سال 1385، مصوبه کمیسیون ماده 5 استان را در زمینی به مساحت شش هکتار و در قالب 8 بلوک تجاری، مسکونی، مذهبی، فرهنگی، خدماتی و ورزشی، اخذ کرده است.

,

وی، مکان اجرای این پروژه را، مابین خیابان سرخواجه و خیابان امام خمینی (ره) (تقاطع چهارراه میدان) شهرستان گرگان مرکز استان شمالی گلستان ذکر کرد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه