اخبار داغ

فرزند شهید اندرزگو:

بازار همیشه زیر نظر ولایت و با روحانیت همراه بود

بازار همیشه زیر نظر ولایت و با روحانیت همراه بود
فرزند شهید اندرزگو با بیان اینکه بازار همیشه زیر نظر ولایت و با روحانیت همراه بود، گفت: در حال حاضر هم بازاریان گوش به فرمان ندای رهبر و منتظر فرمان ولایت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از «رازق»، سیدمهدی اندرزگو در یادواره بزرگ سرداران و 500 شهید ترور بازار در میدان پانزده خرداد تهران که همزمان با شهادت شهید اندرزگو در حال برگزاری است، اظهار کرد: پدر شهیدم جزو همین افراد بازار بود که به ندای امام پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , رازق,

وی با بیان اینکه اولین اقدام شهید اندرزگو اعدام حسنعلی منصور بود، گفت: شاه منصور را به عنوان نخست وزیر انتخاب کرده بود.

,

فرزند شهید اندرزگو با بیان اینکه منصور نقش مهمی در تبعید امام داشت، افزود: شاه فکر می کرد با سرکوب قیام پانزده خرداد همه چیز به نفع خودش تمام می شود چون امام را هم تبعید کرده بود.

,

وی با تأکید بر اینکه اما همین بازاری ها نگذاشتن این اتفاق بیفتد، بیان کرد: بازار همیشه زیر نظر ولایت حرکت کرده و با روحانیت همراه بود.

,

فرزند شهید اندرزگو در ادامه این مطلب تصریح کرد: در حال حاضر هم بازاریان گوش به فرمان ندای رهبر هستند و منتظر فرمان ولایت هستند.

,

وی با بیان اینکه زمانی مملکت ما شاهی داشت که مشروب خوار و ظالم بود، گفت: اما شهدا زحمت این انقلاب رو کشیدند و این نظام را به ودیعه نزد ما گذاشتند.

,

حسن پور دبیر این یادواره نیز با بیان اینکه بازاریان از اولین کسانی بودند که به ندای امام لبیک گفتند، اظهار کرد: بازاریان از اقشار متدین و معتقد به نظام هستند.

,

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره، گفت: تاکنون ۵۲۷ شهید بازار و اصناف شناسایی شده است که توسط منافقین ترور شده اند.

,

حسن پور با اشاره به اینکه مستندی از زندگی شهدای ترور در حال ساخت است به تالیف ۷ کتاب از زندگی ۷ شهید ترور در این راستا اشاره کرد.

,

وی با اشاره به باز شدن سفارت انگلیس در تهران، اظهار کرد: عوامل فتنه و انگلیسی ها فکر نکنند میتوانند فتنه دیگری ره بیندازند.

,

حسن پور افزود: جلوی فتنه رو در هر لباسی که باشد خواهیم گرفت و نمی گذاریم ولایت تنها بماند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه