اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند بازاریان متدین بودند/ نگاه نایب امام زمان (عج) به بازاریان است

اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند بازاریان متدین بودند/ نگاه نایب امام زمان (عج) به بازاریان است
جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه یکی از مسایل مهم تاریخ انقلاب ما حضور بازاریان است، گفت: اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند بازاریان متدین بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به نقل از «رازق» سردار حاج علی فضلی در یادواره بزرگ سرداران و 500 شهید ترور بازار در میدان پانزده خرداد تهران با تبریک میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت مقام شهدای دولت و ۱۰ هزار شهید اصناف، به سخنی از امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «به دشمن هجمه کنید وخواب را از چشم دشمن بگیرید و به دشمن امان ندهید.»، گفت: این سخن امام فقط به آن مقطع و زمان تعلق ندارد.

, رازق,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: ندای امام برای تاریخ بود و بلکه برای همه دوران ها است.

,

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، اظهار کرد: برگزاری این یادواره در میان مردم و در قلب شهر تهران یادآوری مجاهدت های امت انقلابی است.

,

وی با تأکید بر اینکه یکی از مسایل مهم تاریخ انقلاب ما حضور بازاریان است، اظهار کرد: بنده تصدیق می کنم و شاهد بودم که اولین گروهی که به ندای امام پاسخ دادند بازاریان متدین بودند.

,

فضلی با بیان اینکه نگاه نایب امام زمان به بازاریان است، گفت: شاید افراد غیر متدین هم در بازار باشند اما سابقه متدین های بازار بر این موضوع سنگینی دارد.

,

وی با اشاره به اینکه شهید عباس بابایی در همان دیدار تاریخی با امام در صف اول ایستاده بود، گفت: شهدا با خدا معامله کردند و عاشق امام و راه ایشان بودند.

,

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز هفته دولت، افزود: شهید رجایی جلسه هیأت دولت را در جبهه برگزار کرد.

,

وی با اشاره به خاطره ای از شهید بهشتی که به دست منافقین ترور شد، بیان کرد: ۸ آبان ۵۹ که آبادان در محاصره بود امام دستور داد حصر باید شکسته شودو گروه های 40 تا 50 نفره بین جبهه ها تقسیم شدند.

,

فضلی ادامه داد: آن روز قرار بود به جبهه های دیگه نیروندهند و همه بروند آبادان، حسن باقری جزو بچه های اطلاعات بود، سوسنگرد سقوط کرده بود و هویزه در معرض سقوط بود ساعتی بعد گفتند بنی صدر میخواهد با نیروهای مردمی صحبت کند اما در آن جلسه غیر از توهین و تحقیر بچه های ما چیز دیگری نگفت.

,

وی با بیان اینکه بنی صدر می گفت شما دست و پاگیر ارتش هستید، گفت: فضا خیلی بد و تحقیرآمیز نسبت به نیروهایی که از جان مایه گذاشته بودند شده بود.

,

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ساعتی بعد شهید بهشتی به جمع ما اضافه شد و پشت سر ایشان نماز خواندیم.

,

وی بیان کرد: شهید بهشتی بین دو نماز با دادن روحیه ای تازه خطاب به رزمندگان گفت: ای کاش من هم مثل شما می توانستم تفنگ به دست بگیرم و از اوامر امام اطاعت می کردم.

,

فضلی با بیان اینکه این سخن شهید بهشتی فضای جبهه را عوض کرد، تصریح کرد: شهدای عزیز با نام یا بی نام در راه خدا مجاهدت کردند.

,

وی با بیان اینکه روز های درگیری در بازار و میدان انقلاب هر روز وجود داشت، گفت: اگر نیت ها قربت الی الله نبود الان اینجا چه می کردیم و چگونه میتوانستیم این شهدا را به نسل جوان بشناسانیم.

,

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این کاسب ها را فقط به خاطر این که مذهبی بودند و به دین اعتقاد داشتند شهید کردند، بیان کرد: منافقین در آن مقطع حدود ۷۴ ترور در شهر تهران انجام داده اند.

,

وی با بیان اینکه منافقین می خواستند دل مردم را خالی کنند، گفت: اما مردم تا آخرین قطره خون پای رهبر و نظام ایستادند.

,

فضلی با تأکید بر اینکه بیش از ۲۲۰ گردان بسیجی آماده دفاع هستند، تصریح کرد: امروز این مردم از همه لحاظ مجهزند و خدا کند توفیق پیدا کنیم همواره یار و یاور نایب اقا امام زمان (عج) باشیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه