اخبار داغ

عضو شورای شهرکلات؛

دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده است

دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده است
عضو شورای اسلامی شهرکلات گفت: متاسفانه دولت به دنبال رشد و پیشرفت ظرفیت های داخلی نبوده و تنها حل همه مشکلات ایران را به کشورهای غربی گره زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رحمان الیاسی عض وشورای اسلامی شهر کلات در گفت وگو با کلات نادر با بیان اینکه در شهرستان هیچ پروژه دولتی گسترده و عظیم کلنگ زنی و بهره برداری نشده است، اظهار داشت: در سطح شهرداری ها نیز در سال جاری به‌دلیل بحران مالی هیچ کمکی از سوی دولت صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلات نادر,

 

,

وی با بیان اینکه بیشتر اعتبارات پروژه های شهرداری را دولت همکاری می کند، ابراز کرد: شاید دولت قدم های مثبتی برداشته باشد، ولی جیب و معیشت مردم نشان از بحران مالی کشور است.

,

 

,

الیاسی با انتقاد از برخورد دولت با منتقدان گفت: دولت در مقابل انتقادهای منصفانه برآشفته می شود و این خود ضعف رسانه ای دولت است.

,

 

,

عضو شورای اسلامی شهر کلات مقایسه دولت رجایی و باهنر را قابل قیاس ندانست و ادامه داد: دولت شهید رجایی و باهنر با دیدگاه نگاه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر در جامعه فعالیت می کرده است.

,

 

,

وی شهید باهنر و رجایی را رنج کشیده و زخم خورده دانست و عنوان کرد: مطرح شدن سرمایه داران و فراموشی قشر آسیب پذیر خلل بزرگی به جامعه می رساند.

,

 

,

رحمانی در ادامه گفت: متاسفانه دولت به دنبال رشد و پیشرفت ظرفیت های داخلی نبوده و تنها حل همه مشکلات ایران را به کشورهای غربی گره زده است تا جایی که خوردن آب آشامیدنی را وابسته به اروپایی ها و غربی ها می داند که نگاهی بر خلاف مزامین قانون اساسی و رهبری است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولتمردان ما باید به خودشان متکی باشند و به دولت های غربی اعتماد نکنند، ابراز کرد: اقتصادمقاومتی فقط در ظاهر است و در بطن جامعه بروز نکرده است و مهار آب ها باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

,

 

,

وی با اشاره به گشایش سفارتخانه انگلیس تصریح کرد: جذب و به شهادت رساندن نخبگان ایران از مهم ترین برنامه های غرب در قرن۲۱بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه