اخبار داغ

به مناسبت هفته دولت ؛

برگزاری جلسه هماهنگی هفته دولت در بخش سیدان مرودشت

برگزاری جلسه هماهنگی هفته دولت در بخش سیدان مرودشت
بخشدار سیدان گفت: هفته دولت یک فرصت مناسب برای مسئولان و ادارات است که خدمات و اقدامات انجام گرفته را به اطلاع مردم برساننیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرودشت نا، جلسه هماهنگی هفته دولت در بخشداری سیدان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرودشت نا, مرودشت نا,

بخشدار سیدان ضمن تبریک هفت دولت بیان داشت: هفته دولت یک فرصت مناسب برای مسئولان و ادارات است که خدمات و اقدامات انجام گرفته را به اطلاع مردم برسانند.

,

محمد روستا بخشدار سیدان. ستار سجادیان شورای شهر سیدان

, محمد روستا بخشدار سیدان. ستار سجادیان شورای شهر سیدان,

محمد روستا افزود: علیرغم مشکلات اقتصادی که به واسطه تحریم ها و دشمنی ها پیش روی دولت قرار داشت، اقدامات خوبی در شهرستان مرودشت و شهر سیدان انجام گرفت.

,

روستا در خصوص برنامه های هفته دولت در بخش سیدان بیان داشت: اعضای شورای اداری بخش سیدان در روز چهارشنبه در مصلی نماز جمعه حاضر و رهنمودهای امام جمعه سیدان بهره مند می شوند.

,

وی افزود: در طول سال گذشته پروژه های خوبی در بخش سیدان انجام شده است و از بین این پروژه ها سه پروژه شاخص با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح می گردد.

,

رییس شورای اداری بخش سیدان تصریح کرد:غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و حضور تمام مسئولان بخش در نماز جمعه از دیگر برنامه های فته دولت محسوب می شود.

,

وی افزود: درب حرم مطهر امام حسین(ع) توسط جمعی از دوستداران اهل بیت در شهر سیدان ساخته شده است و روز پنج شنبه وارد شهرستان مرودشت می شود و مردم بخش سیدان در عصر جمعه از درب حرم مطهر امام حسین(ع) در حسن آباد سنجرلو، فاروق، سیدان و سیوند استقبال خواهند کرد.

,

وی اظهار داشت: روز شنبه استاندارفارس کارخانه شیشه  شهرک صنعتی انجیره را افتتاح می کند و سایر پروژه های عمرانی سیدان در روز یک شنبه افتتاح خواهد شد.

,

محمد روستا بخشدار سیدان

, محمد روستا بخشدار سیدان,

رییس شورای اسلامی شهر سیدان نیز به موانع پیشروی دولت اشاره کرد و بیان داشت: علیرغم همه تنگناهایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و تحریم ها و فشارهای سیاسی که دشمنان نظام علیه ایران اعمال کردند، دولت عزم خود را جزم کرده که به افزایش خدمات و رعایت عدالت اجتماعی در سطح کشور کمک نماید. این امر مهم توسط دولت در این دو سال رعایت شده است و قسمت عظیمی از اعتبارات پروژه های عمرانی به بخش ها و روستاهای کمتر توسعه یافته اختصاص پیدا کرده است.

,

ستار سجادیان بیان داشت: جایگاه cng شهر سیدان تکمیل شده است و اگر موانع و ریزه کاری های آن در چند روز آینده مرتفع گردد، در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد. افتتاح این پروژه رفاه شهروندان سیدان را در پی دارد و آنها مجبور نیستند وقت خود را در جایگاه سوخت شهرهای اطراف صرف کنند.

, cng,

محمد روستا بخشدار سیدان . ستار سجادیان رییس شورای شهر سیدان. اوذر چراغی شهردار سیدان

, محمد روستا بخشدار سیدان . ستار سجادیان رییس شورای شهر سیدان. اوذر چراغی شهردار سیدان,

شهردار سیدان تصریح کرد: شهرداری سیدان در سال گذشته علیرغم کمبودهایی که در زمینه اعتبارات عمرانی در سراسر کشور وجود داشت پروژه های خوبی را در سیدان اجرا کرد.

,

ابوذر چراغی بیان داشت: تعدادی از پروژه های شهرداری سیدان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و یکی از پروژه شهرداری سیدان، آسفالت بلوار امام حسین(ع) است که با اعتبار 500 میلیون تومان با همکاری فرمانداری و نماینده مجلس به اتمام رسید.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه