اخبار داغ

جست‌وجوی 15 ساله مزار معلم شهید

جست‌وجوی 15 ساله مزار معلم شهید
خواهر شهید حبیب داعی می‌گوید: یکی از دانش‌آموزان برادرم که ۱۵ سال در جست‌وجوی مزار برادرم بود، گفت«من دانش‌آموز شهید داعی بودم و افتخار می‌کنم چنین معلم و مربی خوبی داشته‌ام. او واقعاً یک انسان خوب، متدین و پاک بود».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از فارس، شهید حبیب داعی در فروردین ماه سال 1341 در یزد متولد شد؛ وی بعد از اخذ دیپلم در سال 60 وارد آموزش و پرورش شد و تحت عنوان مربی امور تربیتی به بخش صدرآباد اشکذر یزد اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شهید داعی معتقد بود که دینی که به انقلاب و اسلام دارد را باید ادا کند و با همین عقیده بود که در تاریخ 5 تیر ماه سال 61 در ماه مبارک رمضان راهی نبرد حق علیه باطل گشت و چند روز بعد در سی‌ام تیر به شهادت رسید.

,

خبرگزاری فارس: جست‌وجوی 15 ساله دانش‌آموز برای یافتن مزار آقا معلم شهیدش

, خبرگزاری فارس: جست‌وجوی 15 ساله دانش‌آموز برای یافتن مزار آقا معلم شهیدش,

فاطمه داعی خواهر شهید می‌گوید: چند وقت پیش بر سر تربت مادرم رفتم که از دور دیدم شخصی با همسر و دو فرزندش بر سر مزار برادرم نشسته‌اند. وقتی نزدیک شدم او را نشناختم پس سؤال کردم که برادرم را از کجا می‌شناسد، آن مرد گفت «حدود 15 سال است دنبال مزار این شهید می‌گردم و حدود 8 ماه است او را یافته ام و هر هفته به این دیدار این تربت پاک می‌آیم؛ من دانش آموز شهید داعی بودم و افتخار می‌کنم چنین معلم و مربی خوبی داشته‌ام. او واقعا یک انسان خوب، متدین و پاک بود».

,

بخشی از وصیت نامه شهید:

,

برای من گریه نکنید، زیرا حال من خوب است و من از اینکه جبهه هستم بسیار راضی‌ام؛ امیدوارم شما هم از من راضی باشید.

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه