اخبار داغ

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در یاسوج خبر داد و گفت: این همایش فردا و به‌مناسبت هفته دولت در پارک مهرورزی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فرج‌الله زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری ویژه بانوان در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) و هفته دولت روز جمعه ششم شهریورماه ساعت هشت و نیم صبح با حضور بانوان علاقه‌مند به ورزش دوچرخه‌سواری در پارک مهرورزی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این همایش را گسترش رشته مهیج و خوب دوچرخه‌سواری در بین آحاد مردم به ویژه بانوان عنوان کرد و گفت: در پایان این همایش جوایز نفیس و ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه همایش‌های دوچرخه‌سواری را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردیم، گفت: دو همایش دوچرخه‌سواری در شهرهای یاسوج و سی‌سخت برگزار کردیم که برنامه داریم با انتخاب رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها این رشته را که می‌تواند در جهت سلامت و نشاط افراد جامعه بسیار تاثیر گذار باشد را گسترش و رونق دهیم.

,

زارعی در ادامه از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و میزبانی قهرمانی کشور این رشته در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و ورزشکاران این رشته در گذشته نشان داده‌اند می‌توانند در سطح کشور حرف‌های برای گفتن داشته باشند.

,

این مسئول با اشاره به درخشش خوب ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی در رشته دوچرخه‌سواری اذعان کرد: امیدواریم در راستای نهادینه کردن این ورزش در جامعه و کسب موفقیت روزافزون ورزشکاران در این رشته مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین استانی این رشته را حمایت کنند. 

,

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط اقلیمی و جغرافیای خوب استان برای میزبانی مسابقات کشوری را مناسب برشمرد و بیان داشت: با برگزاری تور دوچرخه‌سواری استان در سال 1390 که با حضور تیم‌های داخلی و خارجی برگزار شد تلاش خواهیم کرد با حمایت مسئولین استانی و فدراسیون دوچرخه‌سواری میزبان تور بین‌المللی در استان باشیم.

,

زارعی خاطرنشان کرد: با برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در جهت توسعه، رونق و اعتلای این رشته در استان تلاش خواهیم کرد که امیدوارم در این راستا مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون دوچرخه‌سواری همکاری لازم برای میزبانی را داشته باشند.

,

انتهای پیام/ض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه