اخبار داغ

به بهانه بیانات صریح رهبری در دیدار هیئت دولت؛

ترسوها و خجالتی ها با انقلاب خمینی بیگانه اند!

ترسوها و خجالتی ها با انقلاب خمینی بیگانه اند!
مطالبه امام خامنه ای مبنی بر ضرورت داشتن صراحت انقلابی بدون هراس و رودربایستی و خجالت در رویارویی با دشمن ، الزامی است که یک دولتمرد در جمهوری اسلامی ایران باید بیش و پیش از هر چیز بدان پایبند باشد ، چه آن که در غیر این صورت ثمره ای جز غفلت و ضربه پذیری در رخنه ها عاید کشور و نظام نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از سایت انقلاب نیوز، مقام معظم رهبری طی سخنان بسیار مهمی در دیدار روز گذشته رییس جمهور و اعضای هیئت دولت با ایشان ، هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ پیچیده و تدریجی را ضرورتی عینی برشمرده و تصریح کردند: «باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

معظم له همچنین در ادامه خاطرنشان کردند: «اگر غفلت شود ناگهان متوجه می شویم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول کارهای خطرناک فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است بنابراین باید کاملاً مراقب باشیم».
,
,

تاکید و مطالبه امام خامنه ای مبنی بر ضرورت داشتن صراحت انقلابی و پرهیز جدی از ترس و خجالت در اتخاذ مواضع انقلابی به خصوص در مواجهه و رویارویی با صف آرایی دشمن ، الزامی است که یک دولتمرد و مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران باید بیش و پیش از هر چیز و هر کس خود را بدان پایبند بداند، چه آن که عدم التزام به این اصل کلیدی ، نتیجه اش خدای ناکرده غفلت می شود در برابر نفوذ دشمنی که چشم به رخنه ها و حفره های فرهنگی، سیاسی ، اقتصادی و ... ما دوخته است.
,
,

اساساً در دنیای کنونی که وزیرخارجه روباه صفت بریتانیای کثیف با شیطنت خاصی می گوید که "باید بین شعارهای انقلابی و سیاست خارجی عملی ایران تمایز بگذاریم"، صراحت و صلابت انقلابی تنها راهی است که می تواند ما را در مسیر خط و راه امام (ره) باقی بگذارد؛ خط و راهی که امروز بیش از هر کس دیگری خلف صالح خمینی کبیر، دغدغه حراست از آن و مواظبت از انحرافش را دارد.
,
,

تحرکات امروز و اهداف پیدا و پنهان دیروز دشمن به وضوح نشان می دهد که می خواهد مسئولان و دولتمردان ایرانی حالا چه یک روز به اسم عدالتخواهی و چه روز دیگر با عنوان اعتدالگرایی، میانه چندانی با صراحت انقلابی نداشته باشند.
,
,


بی هیچ تردیدی، این خطری جدی برای مسئولان کشورمان است که به اسم واقع گرایی در میدان سیاست و تعامل عمل گرایانه در عرصه بین الملل بخواهند حتی ذره ای در برابر دشمنان ملت از اصول انقلابی خود کوتاه بیایند.

,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه